SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dziennikarze wspierają Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy

Dziennikarze TVN, Onetu, Agory i Eurozetu zdecydowali się wesprzeć Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy poprzez licytacje atrakcji z ich udziałem. Wśród nich znalazło się m.in. spotkanie z Tomaszem Sekielskim, wizytę w studiu "Dzień dobry TVN" czy w newsroomie radia TOK FM.

W niedzielę 12 stycznia będzie mieć miejsce 28. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wśród licytacji „Rzeczy od serca” na rzecz WOŚP można znaleźć liczne atrakcje, zaproponowane przez reporterów i dziennikarzy stacji TVN.

Katarzyna Werner, która jeszcze do niedawna pracowała w TVN24 zaoferowała tydzień na Zanzibarze, gdzie obecnie mieszka i żyje.

Dorota Wellman, Marcin Prokop oraz Bartek Jędrzejak – prowadzący „Dzień Dobry TVN” proponują wspólną kolację z całą trójką. Dodatkowo Marcin Prokop wystawił na aukcję swój zegarek, a prowadzący - buty z ich wizerunkiem i logo programu.

Magda Gessler oraz Tadeusz Muller zaproszą zwycięzcę aukcji na kolację dla dwóch osób, a Monika Olejnik na wspólne poranne bieganie 10 kilometrów oraz po wysiłku fizycznym – na śniadanie.

Prowadząca programy w TVN Style Agata Młynarska przekazała na licytację pięć kurtek bomberek, projektu Julii Kaczorowskiej w których prowadziła w swojej karierze różnego rodzaju formaty.

Na wizytę w studiu „Dzień dobry TVN” zaprosiła Kinga Rusin oraz Piotr Kraśko, a na oprowadzanie po Sejmie i Senacie - Katarzyna Kolenda – Zalewska.

Reporter „Faktów” TVN Wojtek Bojanowski chce, by zwycięzca aukcji obserwował z nim przez lunetę gwiazdy i planety oraz rozmawiał o wszechświecie.

Magda Łucyan zaoferowała swoją książkę „Powstańcy” z autografem oraz podpisami bohaterów Powstania Warszawskiego.

Tomasz Sianecki, prowadzący „Szkło kontaktowe” zaprasza na spektakl w Teatrze 6. piętro w dowolnie wybranym terminie. Dwie osoby będą mogły odwiedzić także kulisy i porozmawiać z twórcami sztuki „Szkło kontaktowe live”.

Natomiast Małgorzata Kożuchowska proponuje wspólny udział w prezentacji wiosennej ramówki TVN oraz przygotowanie do wyjścia – make-up, fryzjera i pomoc w wyborze kreacji.

Onet proponuje spotkania z dziennikarzami

Serwis Onet uruchomił specjalną stronę internetową wosp.onet.pl za pośrednictwem której można wpłacić dowolną kwotę na WOŚP lub wylicytować jedną z aukcji charytatywnych. Wśród propozycji licytacji można znaleźć spotkanie w redakcji z Bartoszem Węglarczykiem, redaktorem naczelnym Onetu czy zaproszenie do opery na premierę „Halki” od Katarzyny Janowskiej, redaktor naczelnej działu Onet Kultura.

Z kolei Jarosław Kuźniar z Onet Rano zaproponował wizytę oraz udział w porannym programie Onetu, Piotr „Kędzior” Kędzierski zabierze zwycięzcę aukcji na mecz Legii. Natomiast Marcin Cejrowski, redaktor naczelny Plejada.pl oferuje wejściówkę na Wielką Gali Gwiazd Plejady, a dziennikarka Eliza Michalik zabierze kogoś na kawę. Małgorzata Ohme, redaktor naczelna Onet Kobieta zabierze kogoś na „babski wieczór”, a zwycięzca aukcji Tomasza Sekielskiego spotka się z dziennikarzem i dostanie od niego płytę DVD z filmem "Tylko nie mów nikomu" oraz dedykacją braci Sekielskich.

Dziennikarze Janusz Schwertner i Mateusz Baczyński zabiorą osobę, która wygra aukcję do redakcji Onetu i porozmawiają o kulisach prowadzonych przez nich śledztw. Tomasz Lis oferuje spotkanie oraz wizytę w radiu, a Maciej Sawicki, gospodarz programu w Onecie „Misja esport” wizytę w centrum esportu.

Zwycięzca aukcji z Mikiem Tysonem, dwukrotnym zawodowym mistrzem świata wszechwag i najmłodszego mistrza świata w tej kategorii w całej historii boksu zawodowego zaprosi na dwuosobową kolację. Aukcje Onetu dla WOŚP to także obrazy Andrzeja Lichoty oraz Anny Włoczek, ofiarowane przez Grażynę Kulczyk.

Dziennik „Fakt” proponuje kolację z Julią Wieniawą. Po dokonaniu wpłaty za pośrednictwem strony Onetu na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, użytkownicy otrzymają film z indywidualnymi podziękowaniami od Jurka Owsiaka. Aukcje będzie można znaleźć w serwisie Allegro.pl, za pośrednictwem aukcje.wosp.org.pl lub wosp.onet.pl.

Odwiedziny w newsroomie TOK FM i Radia Pogoda

„Gazeta Wyborcza", Gazeta.pl, Helios, Radio TOK FM i Rock Radio, należące do Agory również w tym roku wesprą WOŚP, organizując aukcje internetowe, zbierając pieniądze do wirtualnych puszek oraz relacjonując przebieg niedzielnego finału.

„Gazeta Wyborcza" po raz kolejny będzie oficjalnym partnerem finału. Redakcja dziennika przygotowała cztery aukcje internetowe, z których dochód w całości zostanie przeznaczony na tegoroczną zbiórkę. Wylicytować można: rysunek autorstwa Andrzeja Milewskiego - "Andrzej Rysuje" z autografem autora; spacer po Puszczy Białowieskiej z przyrodnikiem Adamem Wajrakiem (w pakiecie z noclegiem dla czterech osób w Białowieży oraz książkami od Wydawnictwa Agora); cyfrową prenumeratę dziennika na 100 lat oraz zaproszenie na szkolenie "Jak mówić, żeby nas słuchano" prowadzone przez Kamilę Kalińczak, redaktorkę naczelną Instytutu Dobrego Życia. Redakcja zbiera też pieniądze dla WOŚP do wirtualnej puszki na Siepomaga.pl.

Natomiast zespół portalu Gazeta.pl będzie na żywo relacjonować przebieg finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i tydzień po finale zorganizuje akcję #JedenDzieńDłużej. Będzie w niej zachęcać internautów do dalszego wspierania WOŚP. Aukcje jakie oferuje to: szklana róża od Małgorzaty Kidawy-Błońskiej wraz z wycieczką po Sejmie, książka Donalda Tuska „Szczerze" z autografem i dedykacją od autora, krawat Aleksandra Kwaśniewskiego, kurtkę z limitowanej kolekcji Dody oraz płytę Muńka Staszczyka z autografem. Od niedzieli, 12 stycznia br. aż do niedzieli, 19 stycznia br. Gazeta.pl będzie także prowadzić zbiórkę pieniędzy na Facebooku pod hasłem „#JedenDzieńDłużej dla WOŚP".

Sieć kin Helios należąca do Grupy Agora przekazała na licytacje trzy roczne karnety upoważniające do codziennych wejść na dowolnie wybrane seanse we wszystkich 49 multipleksach sieci w całej Polsce.

Natomiast sieć lokali z kuchnią meksykańską Papa Diego przekaże na WOŚP złotówkę od każdego sprzedanego w najbliższy weekend burrito, a w dniu finału wolontariusze Wielkiej Orkiestry za darmo zjedzą w restauracjach sieci (po okazaniu identyfikatora). W każdym lokalu sieci burgerowni Pasibus (współpracujące z Heliosem) od 18 grudnia 2019 roku stoi puszka fundacji do której każdy gość restauracji może wrzucić pieniądze. W aukcjach Pasibusa można licytować: udział foodtrucka Pasibus w prywatnym wydarzeniu, spędzenie dnia w Pasi Zajezdni – centrali sieci, a także dwadzieścia, dziesięć i pięć dowolnych burgerów wraz z gadżetami marki.  

W tegoroczny finał WOŚP zaangażowała się również spółka AMS - przygotowała aukcje dwóch plakatów nagrodzonych w 20. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS prowadzonej pod hasłem „Zwierzę też człowiek". Prace zostały wybrane i podpisane przez aktora Marcina Dorocińskiego.

Radio TOK FM zaprosi w tym roku internautów do udziału w sześciu aukcjach, w których będzie można licytować: występ na antenie i możliwość przeczytania autorskich informacji TOK FM, możliwość spędzenia dnia w newsroomie Tokfm.pl, udział w nagrywaniu podcastu „Szkoda czasu na złe seriale", 100-letni dostęp premium do podcastów i audycji Radia TOK FM, książkę Donalda Tuska „Szczerze" z autografem autora oraz plakat TOK FM z autografem ulubionego prowadzącego.
Rock Radio wystawiło na aukcję dzień w redakcji stacji, podczas którego zwycięzca licytacji będzie mógł od kuchni poznać pracę zespołu rozgłośni i spróbować swoich sił przed mikrofonem. Otrzyma także komplet gadżetów Rock Radia.

Słuchacze Radia Pogoda będą mieć okazję poznać pracę radiowca od kulis – zwycięzca aukcji tej stacji pozna prowadzących, weźmie udział w przygotowaniu programu i zakończy dzień z gadżetami Radia Pogoda oraz pamiątkowym nagraniem wykonanym w profesjonalnym studio. Na antenach wszystkich stacji radiowych Agory będzie też można usłyszeć bieżące informacje dotyczące tegorocznego finału WOŚP.

Koszulka reprezentacji Polski w piłce nożnej

Piłkarze Reprezentacji Polski, którzy awansowali na tegoroczne Mistrzostwa Europy podpisali się i przekazali koszulkę reprezentacji, wysyłając ją na licytację jako kolejną "Wiadomość w słoju".

W ubiegłym roku aukcja „Wiadomości w słoju” z podpisami i podarunkami od Otylii Jędrzejczak, Kamila Stocha, Bartka Kurka i Marka Kondrata oraz rzecz jasna samego Jurka Owsiaka cieszyła się ogromną popularnością.

W tym roku Friends of Glass Polska wraz z Jurkiem Owsiakiem zaprosiło do wspólnego działania reprezentację Polski w piłce nożnej, która awansowała na Euro 2020. Osiemnastu piłkarzy - w tym między innymi kapitan Robert Lewandowski, Kamil Glik, Wojciech Szczęsny, Krzysztof Piątek, Kamil Grosicki, Arkadiusz Milik, Jan Bednarek, Mateusz Klich, Tomasz Kędziora czy Jacek Góralski podpisało się na reprezentacyjnej koszulce, którą przekazał na licytację lekarz reprezentacji Polski - dr Jacek Jaroszewski. Koszulka jest umieszczona w szklanym słoju o pojemności 4,250 litra ze specjalnie wygrawerowanym logo Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Aukcja trwa do 18 stycznia.

Radio Zet i Antyradio zmieniają ramówki

Także niedzielne ramówki Radia Zet oraz Antyradia mają być w całości podporządkowana 28. Finałowi WOŚP. W Antyradiu znajdą się m.in. rozmowy Tomasza Kasprzyka z Jurkiem Owsiakiem, relacje reporterskie z największych sztabów (w tym głównego w Gdańsku), wywiady z artystami grającymi dla WOŚP, a także licytacja serduszka z nr 16, które rok temu zostało wylicytowane za kwotę 29 tys. zł.

Radio ZET przygotowuje się do niedzielnego finału znacznie wcześniej. Stacja na bieżąco informuje o przygotowaniach do niedzielnego wydarzenia, a w czwartek, 9 stycznia, Jurek Owsiak był gościem porannej rozmowy Beaty Lubeckiej. W studiu Radia ZET szef WOŚP pojawi się także w magazynie Beaty Tadli „To właśnie weekend”.

W niedzielę dziennikarze będą na bieżąco relacjonować najważniejsze wydarzenia związane z przebiegiem zbiórki środków na zakup sprzętu dla specjalistycznych szpitali dziecięcych. Specjalne studio Radia ZET powstanie w sztabie głównym WOŚP zlokalizowanym na Placu Bankowym w Warszawie. Na antenie będzie można wylicytować złote serduszko z nr 30, nawiązujące do tegorocznych okrągłych urodzin stacji. Radio Zet jest także oficjalnym partnerem akcji.

Możliwość zostania wydawcą Bankier.pl

WOŚP wspiera także serwis Bankier.pl, który wystawił na aukcję możliwość spędzenia jednego dnia z redakcją portalu oraz wcielenia się w rolę wydawcy. Odwiedziny we wrocławskiej siedzibie, poznanie zespołu redakcyjnego i wzięcie udziału w kolegium redakcyjnym, rozmowa z ulubionym dziennikarzem o kulisach pracy - to atrakcje, które czekają na osobę, która poda najwyższą możliwą kwotę.

Dodatkowo zaoferowano podwójne zaproszenie na galę finałową rankingu Złoty Bankier. Kolejną niespodzianką ma być promowanie informacji o działalności lub produkcie zwycięzcy aukcji przez 7 dni w postaci artykułu sponsorowanego.

Transmisje z wydarzenia w telewizji i internecie

W niedzielę, 12 stycznia 2020 roku odbędzie się 28. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, którego celem tym razem jest zakup sprzętu medycznego na potrzeby dziecięcej medycyny zabiegowej. Relacje z charytatywnej akcji będzie można śledzić na antenach TVN, TTV, TVN 24, player.pl, a również za pośrednictwem Onetu. TVN Discovery Polska już po raz czwarty została głównym partnerem telewizyjnym tego wydarzenia.

Trzy zagraniczne sztaby będą działać także w Australii, która w ostatnich tygodniach zmaga się z gigantycznymi pożarami. WOŚP zagra w Sydney, Newport i Bennett Springs na przedmieściach Perth.

 

Dołącz do dyskusji: Dziennikarze wspierają Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy

29 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ehhhhh
"Dziennikarzy" kompletnie nie interesuje to co pisze Matka Kurka o powiązaniach rodziny Owsiaków z zewnętrznymi firmami zarabiającymi ogromne pieniądze na działalności WOŚP. "Dziennikarze wspierają WOŚP." .. .. ....
odpowiedź
User
Adrian D.
Rozumiałbym, że dziennikarz może coś oddać na licytację WOŚP.
Ale wspierać chyba jednak nie powinien.
odpowiedź
User
Zyga
Na tym polega myk, że Sianecki, Werner czy Sekielski nie dają kasy tylko dają siebie. Czyli zwykły PR dla półinteligentow.
odpowiedź