'Wielka Kumulacja' RMF FM w prasie
Wczoraj rozpoczęła się prasowa kampania konkursu radia RMF FM"Wielka Kumulacja".
Kampania prezentująca słuchaczy RMF FM cieszącychsię z wygranej ma na celu promocję konkursu oraz zaakcentowaniejego nazwy.
Kampania obejmie następujące tytuły: "Gazeta Wyborcza", "Dziennik","Fakt", "Przegląd Sportowy", "Wprost", "Tina", "Show", "Życie naGorąco", "Chwila dla Ciebie", "Rewia", "Świat i Ludzie", "Na Żywo","Tele Świat", "To i Owo", "Pani Domu", "Oliwia", "Naj","Przyjaciółka", "Twoje Imperium".
Za kreację i zakup mediów odpowiedzialny jest Dział Promocji GrupyBroker FM S.A.
Dołącz do dyskusji: 'Wielka Kumulacja' RMF FM w prasie
i nie uznali mu tego a w regulaminie pisze ze może tak odebrać lub rmf fm muzyka najlepsza pod słońcem !!!!!!!!!! ale wpadka:)))))