Wielka kampania UPS
UPS rozpoczyna w całej Europie nową kampanię wizerunkową
Kampania oparta została na idei "Synchronizacji", ustanowionej w ubiegłym roku. UPS zmieniła pozycję, stając się - z firmy dostarczającej przesyłki, gwarantującej najwyższą jakość i wiarygodność - godnym zaufania partnerem biznesowym, posiadającym zasoby materialne, wiedzę ekspercką oraz strategiczne rozwiązania, by odgrywać kluczową rolę w umożliwianiu światowego handlu.
Susan Fletcher, dyrektor ds. komunikacji UPS w Brukseli powiedziała: "O ile ubiegłoroczna kampania z sukcesem wprowadziła pojęcie synchronizacji biznesu, o tyle tegoroczna ma udowodnić, że UPS jest w stanie ten model wprowadzić w życie. Reklamy ukazują, jak UPS może pomóc firmom różnej wielkości w ich rozwoju. Czyniąc to, UPS zwiększa swoją przydatność dla firm, wykraczającą daleko poza wyłącznie dostarczanie przesyłek."
W czterech spotach telewizyjnych, emitowanych w całej Europie oraz 15 kreacjach prasowych, UPS koncentruje się na rozszerzonych możliwościach wysyłkowych, podkreślając również nowe możliwości w zarządzaniu łańcuchem dostaw, które pomagają synchronizować przepływ towarów, funduszy i informacji dla klientów. Poszczególne kreacje zostały przygotowane z myślą o ekspansji UE 1 maja, ponieważ UPS wprowadził poszerzone portfolio opcji wysyłkowych w 10 nowych krajach członkowskich. W Polsce kampania obejmuje spoty telewizyjne, a także kreacje prasowe, przygotowane specjalnie dla 10 nowych krajów UE, w których dostępne jest nowe portfolio usług.
Kreatywne elementy kampanii przekazywane są do różnych grup docelowych, począwszy od przedstawicieli kadry zarządzającej najwyższego szczebla, którzy zainteresowani są rozwijaniem swojego biznesu zgodnie z własną wizją, do średniego szczebla menedżerów, dążących do optymalnego powiązania kosztów z efektywnością i osób bezpośrednio zajmujących się koordynacją wysyłek, którzy chcą, aby ich departament sprawnie funkcjonował.
Najważniejszą ideą kampanii reklamowej jest wyjaśnienie, że podczas gdy klienci zlecają UPS zadanie synchronizowania ich codziennych procesów operacyjnych, sami mogą skoncentrować się na zadaniach, mających kluczowe znaczenie dla nich i ich firm. Ten komunikat szczególnie podkreślany jest w telewizyjnych spotach, "UPS. Pełna synchronizacja wysyłek".
Kreacja: McCann Erickson. Planowanie i zakup mediów: Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Wielka kampania UPS