„Wielka Kaferiada” w kampanii Segafredo
Ruszyła „Wielka Kaferiada” – ogólnopolska promocja kawy Segafredo. Akcję i wspierającą ją kampanię reklamową przygotowała i realizuje agencja Mindwinners Design Communication.
W ramach promocji kawy Segafredo należy kupić jej dwa opakowania i zachować paragon. Następnie można zarejestrować się – możliwie najbliżej pełnej godziny – na specjalnej stronie internetowej albo za pomocą SMS-a. Codziennie pięć pierwszych osób, których zgłoszenia dotrą najbliżej pełnej godziny, otrzyma kafetiery, natomiast raz w miesiącu osoba, która dokona zakupów za największą kwotę, wygra ciśnieniowy automatyczny ekspres do kawy.
Akcję – zaplanowaną do połowy stycznia przyszłego roku – wspiera kampania reklamowa obejmująca internet, outdoor, kanał horeca oraz punkty sprzedaży. Za kreację i realizację wszystkich działań – na zlecenia firmy Segafredo Zanetti Poland – odpowiada agencja Mindwinners Design Communication.
Dołącz do dyskusji: „Wielka Kaferiada” w kampanii Segafredo