#WięcejOdUPC - nowa kampania promocyjna UPC Polska
Wystartowała kampania reklamowa operatora kablowego UPC Polska, promująca m.in. usługi internetu i telewizji cyfrowej.
W spocie UPC podkreśla, że jej usługa internetowa została uznana za najszybszą w rankingu Speedtest, a UPC Wi-Free daje „niezawodny zasięg”. Operator promuje także telewizję cyfrową.
- Na coraz bardziej konkurencyjnym rynku dostawcy usług, którzy chcą wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klienta, muszą wyróżniać się oferowaną wartością, a więc najwyższą jakością usług, ich bogactwem i szeroką dostępnością. Choć w przypadku wielu usług jesteśmy już niekwestionowanym liderem, stale poszerzamy i ulepszamy naszą ofertę, a także inwestujemy w rozwój, by być bardziej konkurencyjni i oferować klientom więcej, niż inni - mówi Frans-Willem de Kloet, prezes UPC Polska.
Działania promocyjne są prowadzone w salonach UPC oraz w internecie.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Heart & Brain, za działania BTL odpowiada agencja Hi.Advertising, a za zakup mediów - dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: #WięcejOdUPC - nowa kampania promocyjna UPC Polska