Więcej reklam na Facebooku - także w urządzeniach mobilnych i po wylogowaniu
Facebook będzie wyświetlał reklamy w nowych miejscach na portalu. Pojawią się one także na ekranach urządzeń mobilnych.
Podczas konferencji Facebook Marketing Conference (fMC), która odbyła się w Nowym Jorku, Facebook zaprezentował nowy zestaw produktów dla marketerów o nazwie Premium.
Reklamodawcy będą mogli tak jak do tej pory umieszczać reklamy w desktopowej wersji Facebooka w prawej kolumnie strony głównej i w aktualnościach na stronie głównej. Nowością będą reklamy wyświetlające się na stronie, którą użytkownicy widzą po wylogowaniu, a także długo oczekiwane reklamy (tzw. "sponsoried stories") w mobilnych wersjach społecznościowego portalu, które pojawią się w aktualnościach.
Ponadto Facebook wprowadza usługę Offers, która umożliwi firmom wyświetlanie promocyjnych ofert fanom swoich stron.
Dołącz do dyskusji: Więcej reklam na Facebooku - także w urządzeniach mobilnych i po wylogowaniu