SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Więcej na reklamę radiową. Trójka i Eska Rock ostro w górę

Polskie stacje radiowe w I połowie br. cennikowo zarobiły z reklam 17,8 proc. więcej niż przed rokiem. Natomiast wpływy reklamowe Trójki i Eski Rock wzrosły o prawie 70 proc.

Według danych Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl od stycznia do czerwca br. Eska Rock (Grupa Radiowa Time) cennikowo zarobiła z reklam o 69,8 proc. więcej niż rok wcześniej, a Trójka (Polskie Radio) - o 65,9 proc. Jedynka (Polskie Radio) zarobiła z reklam więcej o 34 proc., TOK FM (Agora) - o 29,1 proc., Radio ZET (Eurozet) - o 27,7 proc., a Eska Łódź (Grupa Radiowa Time) - o 16,4 proc.

>>> Najpopularniejsze stacje radiowe w Polsce: traci RMF FM, zyskują Trójka, i Chilli ZET

Spory wzrost cennikowych przychodów reklamowych w skali roku zanotowało RMF FM (Grupa RMF) - 12,2 proc., a nieznaczne wzrosty osiągnęły Eska Poznań - 4,9 proc., i Eska Warszawa (obie stacje: Grupa Radiowa Time) -  3,9 proc. Za to Eska Wrocław (też Grupa Radiowa Time) zarobiła z reklam 2 proc. mniej.

>>> Rozgłośnie regionalne radia publicznego tracą słuchaczy, zyskują Złote Przeboje

Cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych (bez autopromocji)
 I-VI.2012I-VI.2011
RMF FM559 772 160 zł498 793 190 zł
Radio ZET339 050 180 zł265 554 926 zł
Program III Polskiego Radia87 769 450 zł65 475 645 zł
Program I Polskiego Radia44 515 650 zł26 838 150 zł
TOK FM27 072 730 zł20 973 355 zł
Eska Wrocław26 817 758 zł27 366 948 zł
Eska Rock26 458 500 zł15 579 140 zł
Eska Warszawa25 173 350 zł24 215 800 zł
Eska Poznań21 686 256 zł20 678 678 zł
Eska Łódź19 851 320 zł15 699 664 zł
monitorowane stacje razem1 732 192 433 zł1 470 652 500 zł

Dołącz do dyskusji: Więcej na reklamę radiową. Trójka i Eska Rock ostro w górę

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
paaa
A rabaty wzrosly o 50 %
odpowiedź
User
just
warto by chyba zainwestować w korektora .... troszkę wstyd
odpowiedź
User
vrain
zgadzam się z just.
odpowiedź