'Widget Twoim asystentem' w kampanii UPS Polska
Pod hasłem "Widget Twoim asystentem" ruszyła internetowa kampaniareklamowa UPS Polska. Akcja promuje unowocześnioną aplikację dośledzenia przesyłek w internecie.
Prowadzona obecnie kampania UPS Polska reklamuje ulepszonąwersję widgeta służącego do śledzenie w internecie przesyłekrealizowanych przez tą firmę. W aplikacji wprowadzono m.in.proaktywne powiadomienia, kodowanie za pomocą kolorów orazmożliwość wybrania przez użytkowników różnych postaci. Jednocześnieakcja pod hasłem "Widget Twoim asystentem" promuje wizerunek UPSPolska jako firmy otwartej na klientów i wykorzystującejrozwiązania technologiczne do umożliwienia im kontroli nadprzesyłkami.
Akcja obejmuje przede wszystkim portale ogólnotematyczne ibiznesowe, takie jak Wirtualna Polska, Onet, Rzeczpospolita,Bankier, Gazetaprawna i Money. Kreację kampanii - zaplanowanej do11 listopada - zaadaptowała na polski rynek agencja reklamowaMomentum Worldwide, a zakupem mediów zajął się dom mediowyUniversal McCann.
Dołącz do dyskusji: 'Widget Twoim asystentem' w kampanii UPS Polska