Telewizja Polska chwali się, że „Wiadomości” i TVP Info były liderami oglądalności jednego dnia
W poniedziałek Telewizja Polska podała, że w niedzielę „Wiadomości” były najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym, a TVP Info - kanałem informacyjnym. Pochwalono się tym m.in. w głównym wydaniu „Wiadomości”.
Według danych Nielsen Audience Measurement w niedzielę główne wydanie „Wiadomości” oglądało 3,02 mln widzów, co dało 21,7 proc. udziału w oglądalności pasma. Od końca sierpnia program, tak samo jak „Teleexpress” i „Panorama” jest jednocześnie emitowany w TVP Info.
W poniedziałkowych „Wiadomościach” podkreślono, że w niedzielę program zanotował wyższą oglądalność zarówno od serwisu sportowego, prognozy pogody i serialu „Dziewczyny ze Lwowa” w TVP1, jak też „Faktów” TVN.
Poza tym podano, że w niedzielę TVP Info osiągnęło 4,26 proc. udziału w rynku oglądalności, więcej niż TVN24 (4,1 proc.) i Polsat News (1,7 proc.).
Rekordowa oglądalność „#Wiadomości” i @tvp_info. Dziękujemy!#wieszwiecej pic.twitter.com/uP94RqcEnU
— TVP Info (@tvp_info) 11 września 2017
Tymi wynikami na Twitterze pochwalili się niektórzy dziennikarze Telewizji Polskiej. - Wczoraj TVP Info najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym. Dziękujemy widzom! - napisała Ewa Bugała, szefowa programu „Nie da się ukryć” i reporterka „Wiadomości”. – „Wiadomości” zdeklasowały konkurencję. Dziękujemy widzom i zapraszamy na jutro o 19:30 :) Ciężka praca przynosi efekty :)) - skomentował Jarosław Olechowski, od połowy sierpnia szef „Wiadomości”.
Nadawcy telewizyjni regularnie chwalą się wynikami oglądalności swoich programów i stacji z konkretnych dni, przy czym najczęściej w przypadku pierwszych wydań nowych programów i odcinków seriali, transmisji sportowych albo z dni, w których miały miejsce ważne wydarzenia relacjonowane przez wiele mediów (np. wybory). W minioną niedzielę tematem dnia było przejście huraganu Irma przez południową część USA.
Dołącz do dyskusji: Telewizja Polska chwali się, że „Wiadomości” i TVP Info były liderami oglądalności jednego dnia