SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Weź się wyraź'

Pod nazwą Boys&Girls rozpoczęła się ogólnopolska promocjakonsumencka dla marki chipsów Chio, której towarzyszy hasło 'Weźsię wyraź'.

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku, a także wzrostsprzedaży produktów Chio należących do firmy The Lorenz BahlsenSnack-World Sp. z o. o. Za kreację i realizację wszystkich działańodpowiada agencja marketing services Peppermint. Agencjaprzygotowała również reklamę telewizyjną wspierającą komunikacjępromocji Boys&Girls.

Chio Chips kierowane są do nastoletniej grupy konsumentów wprzedziale wiekowym 11-14 lat.

Nazwa promocji "Boys&Girls" mówi o dwóch światach - chłopcówi dziewczyn, które z jednej strony komunikują swoje przeciwieństwo,a z drugiej mają wspólne zainteresowania. Stąd wynika konsekwentnypodział kolorystyczny promocji na róż i czerń, przy identycznychnagrodach głównych. Hasło przewodnie - "Weź się wyraź" - manawiązywać do młodzieńczej potrzeby manifestowania swojejodmienności i chęci wyróżnienia się, ma także być bliskie językowimłodych ludzi.

fhgfhdthytjnnghnn

W celu wzmocnienia komunikacji promocji konsumenckiejprzewidziano reklamę telewizyjną i szerokie działania w internecie.Agencja Peppermint przygotowała 30-sekundowy spot telewizyjny.Reklama emitowana jest w głównych stacjach telewizyjnych tj. TVN,Polsat, MTV, Viva, Zig-Zap, Jetix, VH1. Na potrzeby akcji zostałtakże stworzony serwis internetowy www.chio.pl zintegrowany z platformą SMS.Działania wspierają materiały POS tj. plakaty, wobblery.

Za kreację i realizację działań od idei poprzez wsparciekomunikacyjne w tym działania ATL odpowiada agencja marketingservices Peppermint. Media na potrzeby reklamy zakupił dom mediowyMediaCom.

Dołącz do dyskusji: 'Weź się wyraź'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl