Westwing Home & Living uruchamia sklep online z wyselekcjonowaną ofertą
Firma Westwing Home & Living zajmująca się sprzedażą mebli i akcesoriów do mieszkań uruchomiła nowy sklep internetowy WestwingNow ze stałą ofertą. W katalogu jest 15 tysięcy produktów cieszących się największym zainteresowaniem klientów klubu zakupowego Westwing.
Firma Westwing Home & Living jest obecna na polskim rynku e-commerce od 2011 r. Przez pierwsze 5 lat działalności marka prowadziła wyłącznie sprzedaż internetową w formacie klubu zakupowego. Według komunikatu każdego dnia na Westwing pojawia się blisko tysiąc nowych produktów, prezentowanych w postaci kampanii trwających kilka dni.
Teraz Westwing poinformował o uruchomieniu sklepu WestwingNow, który ma być kolejnym krokiem w rozwoju firmy. Oferta sklepu powstała w oparciu o najczęstsze wybory klientów Westwing.pl. Aktualnie obejmuje ponad 15 tys. produktów, wśród których są meble, oświetlenie, dywany, tekstylia, dodatki oraz dekoracje. Według zapowiedzi liczba artykułów dostępnych na WestwingNow stale rośnie i w przyszłości będzie zmieniać się wraz z nowymi trendami wnętrzarskimi.
Zakupy na platformie mają ułatwiać opcje wyszukiwania, sortowania i tworzenia list życzeń. Zamówienia mają być dostarczane do klientów bezpośrednio z magazynu w Berlinie i w przypadku większości czas dostawy wynosi od 3 do 5 dni roboczych.
Westwing Home & Living działa obecnie w 14 krajach. Polska jest trzecim rynkiem, który zdecydował się na uruchomienie sklepu internetowego. WestwingNow funkcjonuje także w Holandii i Niemczech.
Dołącz do dyskusji: Westwing Home & Living uruchamia sklep online z wyselekcjonowaną ofertą