Western Union znów w TV
Ruszyła kampania firmy Western Union, światowego lidera na rynku transferów pieniężnych
Kampania realizowana jest za pomocą działań ATL i jest kontynuacją zeszłorocznej, która miała na celu zapoznanie mieszkańców Polski z nowym wizerunkiem marki.
Kampania Western Union obejmuje swym zasięgiem teraz całego kraju, a realizowana jest za pomocą spotów reklamowych emitowanych w stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TV Polonia i TVN.
Strategia przekazu w tej kampanii jest kontynuacją zeszłorocznej, która została oparta przede wszystkim na wartościach rodzinnych. Spoty reklamowe przedstawiają scenki z życia polskich rodzin, które korzystają z usług Western Union. Przewodnim hasłem jest "Przesyłasz coś cenniejszego niż tylko pieniądze", co ma na celu uwydatnienie przymiotów firmy: szybkości, wygody i bezpieczeństwa.
Kampania, oprócz celów wizerunkowych, ma za zadanie utrzymanie pozycji Western Union jako światowego lidera na rynku transferów pieniężnych. Dlatego opiera się na promocji w mediach publicznych. Spoty o długości 15" i 30" będą emitowane we wspomnianych stacjach telewizyjnych.
Za stronę kreacyjną odpowiada agencja Leo Burnett, a za zakup mediów Starcom. Ten etap kampanii potrwa do końca marca 2005 roku.
Dołącz do dyskusji: Western Union znów w TV