SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Well Done Marketing prowadzi social media BOŚ Banku

Well Done Marketing rozpoczął współpracę w zakresie obsługi mediów społecznościowych Banku Ochrony Środowiska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Agencję wyłoniono w konkursie ofert.

Agencja będzie odpowiadała za obsługę kanałów komunikacji społecznościowej, w których BOŚ Bank już funkcjonuje oraz reklamy w nich.

Do obsługi klienta został wyznaczony specjalny zespół, na czele którego stoi Michał Głuszak, właściciel Well Done Marketing.

- Nasza oferta była konkurencyjna zarówno cenowo, jak i w zakresie doświadczenia w branży oraz pomysłów na budowanie społeczności wokół banku o tak silnej misji proekologicznej - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Głuszak.

Umowa jest efektem wygrania przez agencję konkursu ofert. Strony nie informują, na jak długo została podpisana.

Dołącz do dyskusji: Well Done Marketing prowadzi social media BOŚ Banku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl