Well Done Marketing prowadzi social media BOŚ Banku
Well Done Marketing rozpoczął współpracę w zakresie obsługi mediów społecznościowych Banku Ochrony Środowiska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Agencję wyłoniono w konkursie ofert.
Agencja będzie odpowiadała za obsługę kanałów komunikacji społecznościowej, w których BOŚ Bank już funkcjonuje oraz reklamy w nich.
Do obsługi klienta został wyznaczony specjalny zespół, na czele którego stoi Michał Głuszak, właściciel Well Done Marketing.
- Nasza oferta była konkurencyjna zarówno cenowo, jak i w zakresie doświadczenia w branży oraz pomysłów na budowanie społeczności wokół banku o tak silnej misji proekologicznej - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Głuszak.
Umowa jest efektem wygrania przez agencję konkursu ofert. Strony nie informują, na jak długo została podpisana.
Dołącz do dyskusji: Well Done Marketing prowadzi social media BOŚ Banku