"Wędliny takie jak kiedyś"
Pod takim hasłem rozpocznie się 1 czerwca kampania reklamowa marki Krakus, należącej do firmy Animex
Firma Animex rozpocznie 1 czerwca br. kampanię reklamową marki Krakus. Będzie to pierwsza kampania wędlin Krakusa po czteroletniej przerwie.
Nowa kampania ma pomóc Animeksowi w utrwaleniu wizerunku Krakusa jako marki, którą charakteryzuje najwyższa jakość i której wyroby produkowane są według dawnych receptur. Stąd hasło kampanii "Krakus, wędliny takie jak kiedyś". Przekaz jest kierowany głównie do kobiet w wieku 25-45 lat, mających rodziny, o zarobkach powyżej średniej krajowej.
Zakupem i planowaniem mediów na potrzeby kampanii zajmuje się Mediaedge:cia. Strategię dotyczącą pozycjonowania marki i jej komunikację opracowała firma konsultingowa Stratosfera. Kampania potrwa z różnym natężeniem przez kolejne sześć miesięcy. Będzie przebiegać przede wszystkim w telewizji i w prasie. Działania mediowe wspierać będą także akcje prosprzedażowe w sieciach handlowych
Dołącz do dyskusji: "Wędliny takie jak kiedyś"