Wawel wprowadza na rynek żelki "jak Smok" (wideo)
Producent słodyczy Wawel wprowadził nowość - żelki w kilku smakach. Przekąski promowane są kampanią reklamową, przygotowaną przez Schulz Brand Friendly, Mets, Orka Studio i Great Minds.
Żelki Wawel dostępne są w czterech smakach: owocowym, z sokami, kwaśnym i jogurtowym. Zgodnie z przyjętą w ubiegłym roku strategią "Czujesz się dobrze, czynisz dobrze", produkty zawierają naturalne składniki.
Launch wspiera szeroka kampania reklamowa. "Żelki jak Smok" promuje m.in. spot telewizyjny, na potrzeby którego stworzono czwórkę oryginalnych smoczych bohaterów, eksponowanych na opakowaniach i w komunikacji marketingowej produktu. Reklama emitowana jest w TVP, Polsacie i TVN.
Kolejnym elementem promocji są szeroko zakrojone działania w kanale digital, a także media relations i reklamy na nośnikach OOH. Klienci wybranych sieci handlowych będą także mogli spróbować żelków podczas akcji samplingowych oraz eventów.
Kampanię przygotowały Schulz Brand Friendly (strategia komunikacji, digital), Orka Studio (produkcja spotu), Great Minds (digital, PR) i Mets (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Wawel wprowadza na rynek żelki "jak Smok" (wideo)