Wawel wprowadza na rynek czekoladę Big Milk. W reklamie Jacek i Maciek
Czekolada i Miniczekolada Big Milk to nowość w portfolio koncernu Wawel. Nowy produkt wspiera kampania reklamowa, przygotowana przez dział marketingu Wawel, Lemon, Mets i Great Minds.
Czekolada z Wawelu Big Milk (100 g) i Miniczekolada Big Milk, w kieszonkowej wersji 45 g, powstały z połączenia gorzkiej czekolady Wawel 43% cocoa z mlecznym nadzieniem Big Milk.
Produkt nie zawiera barwników, sztucznych aromatów i dodatku substancji konserwujących oraz emulgatora E476.
Nowość wspiera kampania reklamowa. Spot reklamowy podkreśla połączenie delikatnie gorzkiej czekolady Wawel, z puszystym, mleczno – śmietankowym nadzieniem inspirowanym lodami Big Milk. W nowej reklamie pojawiają się Jacek i Maciek, bohaterowie znani już z kampanii Wolność Wyboru oraz kampanii czekolad Wawel.
Spot emitowany jest w telewizji (TVN, Polsat, TVP, a także stacjach tematycznych). Działania obejmują też digital (display, video), influencer oraz social media marketing, a dodatkowo PR i materiały POS.
Za kreację spotu odpowiada dział marketingu Wawel, za produkcję studio Lemon, za PR i influencer marketing agencja Great Minds. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mets. '
Dołącz do dyskusji: Wawel wprowadza na rynek czekoladę Big Milk. W reklamie Jacek i Maciek