SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wavemaker zdobywa budżet L’Oréal w Polsce

Firma kosmetyczna L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie wybrała w przetargu na obsługę mediową swoich marek w Polsce oraz na rynkach bałtyckich agencję Wavemaker (GroupM/WPP). Dotychczas był to klient Starcomu (Publicis Groupe).

L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie rozpoczyna współpracę z agencją mediową Wavemaker we wszystkich rynkach hubu, tj. w Polsce, Łotwie, Litwie i w Estonii. To wynik złożonego, kilkuetapowego przetargu na obsługę w zakresie planowania i zakupu mediów. 

L’Oréal szukał w przetargu partnera, który będzie współtworzył wielowymiarową i wszechstronną strategię komunikacyjną dla marek koncernu, jak również wspierał L’Oréal w umacnianiu pozycji technologicznego lidera branży beauty.

- Agencje zaprezentowały bardzo wysoki poziom, a decyzja o wyborze partnera była bardzo trudna. Dziękujemy wszystkim zespołom za zaangażowanie i ogromną pracę włożoną w przygotowanie ofert - mówi Donata Wolińska, chief digital & marketing officer L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie.

W przetargu brały udział także: agencja Initiative z grupy IPG oraz agencja Starcom należąca do grupy Publicis, obecnie obsługująca L’Oréal.

Za przygotowanie i przeprowadzenie przetargu odpowiadali po stronie L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie: Donata Wolińska, CDMO oraz Jakub Ignaczak, digital director.

Dołącz do dyskusji: Wavemaker zdobywa budżet L’Oréal w Polsce

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
miss
ooo i teraz zacznie wielka pogoń za zasypaniem tej dziury w Publicis. oj zabolało oj
odpowiedź
User
Bilbo
Ojj teraz będziecie płakać i to nie z radości :) powodzenia w budowaniu zespołu
odpowiedź
User
Zaslyszane
Do Pani miss - z tego co wiem problemu nie ma. Za to w WM szykuje się dziura - pracownicza
odpowiedź