Waterdrop klientem Rocket Science
Firma Waterdrop, producent m.in. rozpuszczalnych w wodzie kapsułek z witaminami rozpoczyna współpracę z agencją Rocket Science w zakresie działań PR i influencer marketingu.
- Jako marka Waterdrop cieszymy się z podjęcia współpracy w Polsce z Rakietami w ramach działań public relations i z liderami opinii. Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją Rocket Science ze względu na ekspercką wiedzę i nietuzinkowe pomysły. Chcemy w 2023 roku nadal dostarczać nowoczesne rozwiązania, pomocne w codziennym nawadnianiu, a także stale dbać o środowisko naturalne – mówi Kateřina Navrátilová, managing partner of Waterdrop CEE.
Marka Waterdrop stawia na zrównoważony rozwój, odpowiednie nawodnienie oraz ochronę środowiska – przy ich produkcji o 98 proc. ograniczona jest emisja CO2 oraz zużycie plastiku, w porównaniu z napojami produkowanymi w butelkach. Austriacka marka premium wspiera działania ograniczające zużycie plastiku, dlatego aktywnie współpracuje z organizacją Plastic Bank. Za każdy sprzedany 12-pak kapsułek waterdrop ze środowiska naturalnego usuwana jest jedna plastikowa butelka.
Firmy nie podają, jak długo będą ze sobą współpracować.
Dołącz do dyskusji: Waterdrop klientem Rocket Science