Marcin Prokop rozmawia z klientami w nowych reklamach Warty (wideo)
Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej firmy ubezpieczeniowej Warta oparta na serwisie Dobrezakonczenia.pl. Dziennikarz TVN Marcin Prokop ponownie rozmawia z klientami ubezpieczyciela o ich problemach i sposobach na ich rozwiązanie. Akcję przygotowały firmy marketingowe MullenLowe Warsaw, K2 i Starcom.
W ramach kampanii emitowanych jest kilka różnych spotów, których bohaterami są klienci Warty. Marcin Prokop rozmawia z nimi o różnych życiowych zdarzeniach i o tym, w jaki sposób rozwiązują takie problematyczne sytuacje. Pomagają im w tym różne polisy oferowane przez Wartę.
Każdy z filmów dotyczy innej usługi Warty: Travel, Komunikacja, Szkoda i promuje ubezpieczenia mieszkaniowe, komunikacyjne, turystyczne oraz na życie i zdrowie.
Warta rozpoczęła kampanię pod hasłem „Dobre zakończenia” jesienią ub.r. Ma potrwać do końca br.
Za kreację spotów odpowiada dział marketingu Warty i agencja reklamowa MullenLowe Warsaw, wyreżyserowała je Martyna Iwańska, a wyprodukował Film Reaktor, Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Starcom (Publicis Media). Aktywności w social mediach realizuje zespół ubezpieczyciela we współpracy z agencją K2.
Marcin Prokop od lat występuje w projektach marketingowych. Promował parówki Berlinki i Radio Złote Przeboje, a wcześniej m.in. Iglotex, Play, T-Mobile i Halls.
Obecnie można go też oglądać w reklamach aplikacji esize.me (eObuwie.pl/CCC) - występuje tam z Dorotą Wellman.
Dołącz do dyskusji: Marcin Prokop rozmawia z klientami w nowych reklamach Warty (wideo)