Warszawa w świecie
Wczoraj ruszyła duża kampania reklamowa Warszawy
Ruszyła pierwsza międzynarodowa kampania Warszawy w telewizji BBC World. Wczoraj po raz pierwszy stolica Polski zagościła w 253 milionach domów na całym świecie - czytamy w "Życiu Warszawy".
Dokładnie o godz. 15.12 na kanale BBC World pojawił się 30-sekundowy spot reklamowy. Pokaże, że Warszawa to miasto, w którym można się świetnie czuć. Ładne warszawianki uchwycone na tle zabytków. Jest Rynek Nowego Miasta, Nowy Świat i biurowiec Metropolitan. - Dynamiczna, nowoczesna muzyka sprawi, że nawet nie patrząc w ekran telewizora, zwrócimy uwagę na tę reklamę - zapewnia "ZW" Henryk Szymański, reżyser klipu i szef agencji reklamowej Henyo Behrendt.
- Warszawa będzie promowana przez pięć tygodni w telewizji BBC World trzy razy w ciągu dnia. Rano, po południu i wieczorem - mówi "ZW" Agnieszka Szymanowska w imieniu Warsaw Destination Alliance. To właśnie ta organizacja, zrzeszająca stołecznych hotelarzy, postanowiła wypromować miasto za granicą i wyemitować profesjonalną reklamę w brytyjskiej telewizji.
- Chcemy, żeby więcej ludzi przyjeżdżało do Warszawy - tłumaczy Alex Kloszewski, pomysłodawca Warsaw Destination Alliance. Koszt przedsięwzięcia to ok. 100 tys. euro. Pieniądze wyłożyli właściciele najlepszych stołecznych hoteli, m.in. InterConti-nental, Bristol, Westin i Sheraton. Specjalnie na ten cel od początku roku od każdego obsłużonego gościa pobierają dobrowolną opłatę w wysokości 1 euro.
Dołącz do dyskusji: Warszawa w świecie