Warszawa w BBC World
Fundacja Warsaw Destination Alliance realizuje kolejną kampanię reklamową Warszawy w międzynarodowej stacji BBC World. Od 17 września do 11 listopada br. trzydziestosekundowe spoty przedstawiać będą stolicę Polski jako atrakcyjne miejsce organizacji spotkań biznesowych.
Partnerami przedsięwzięcia są Polskie Linie Lotnicze LOT oraz firma redNet Property Group, organizator Środkowoeuropejskich Targów Nieruchomości i Inwestycji CEPIF.
Kampania reklamowa "Otwórz oczy na Warszawę", rozpocznie się 17 września i potrwa osiem tygodni, do 11 listopada br. W tym czasie stacja BBC World wyemituje w sumie 280 spotów, prezentowanych pięć razy dziennie w najlepszym czasie antenowym.
Adresatami kampanii jest kadra menadżerska wyższego szczebla, a w szczególności osoby zajmujące się organizacją konferencji i kongresów oraz ich uczestnicy. Celem działań jest zwrócenie uwagi na Warszawę - atrakcyjne miejsce dla organizacji spotkań biznesowych oraz pokazanie, że stolica Polski może być ciekawą alternatywą wobec innych europejskich miast. Jesienna odsłona Warszawy w BBC World jest już szóstą międzynarodową kampanią reklamową realizowaną przez Fundację Warsaw Destination Alliance.
Zdaniem Alexa Kloszewskiego, Prezesa Warsaw Destination Alliance - jesienna kampania promocyjna Warszawy realizowana przez WDA oraz partnerów LOT i redNet umocni wizerunek miasta jako atrakcyjnej destynacji, którą warto odwiedzić w celach biznesowych i turystycznych. Jesteśmy dumni, ze tak prężne firmy branży lotniczej i nieruchomości jak LOT i redNet, świadome znaczenia wizerunku destynacji w działaniach biznesowych, współpracują z nasza fundacją przy promocji Warszawy za granicą. Zwiększenie rozpoznawalności miasta wśród widzów BBC World, wśród których menadżerowie stanowią 36%, ma bowiem bezpośredni wpływ na wyniki finansowe naszych firm, oraz liczbę turystów którzy odwiedzą Warszawie.
W humorystycznym spocie znudzone rutyną konferencyjnych
destynacji szare manekiny spadają z krzeseł na myśl o podróży do
fascynującej i tętniącej życiem Warszawy. Wyprodukowany przez BBC
World spot reklamowy Warszawy, wykorzystany był już w pierwszej
odsłonie kampanii "Otwórz oczy na Warszawę". Ponadto, w tym roku
został on zgłoszony przez stację do prestiżowego brytyjskiego
konkursu Media & Marketing Awards, w którym znalazł
się w ścisłej czołówce nominowanych w kategorii "Best Contribution
to an International Campaign by a Media Owner".
Tegoroczna kampania miasta jest elementem długofalowej strategii
promocji realizowanej przez Warsaw Destination Alliance już od
prawie 5 lat. Spoty reklamowe Warszawy emitowane w BBC World w
październiku i listopadzie 2006 roku osiągnęły oglądalność na
poziomie
9,6 miliona widzów. Według badań przeprowadzonych przez stację 876
tysięcy odbiorców kampanii zleconej przez fundację Warsaw
Destination Alliance to decyzyjni managerowie wyższego
szczebla.
Dołącz do dyskusji: Warszawa w BBC World