SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy 15” od 28 marca w MTV Polska

W niedzielę, 28 marca MTV Polska rozpocznie emisję piętnastej edycji reality-show „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy”.

Uczestnicy programu „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy 15”; fot. MTV Polska Uczestnicy programu „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy 15”; fot. MTV Polska

Zimowa odsłona „Warsaw Shore” realizowana była w Warszawie, program został nagrany w lutym br. Prace na planie odbyły się z zachowaniem wszystkich zasad bezpieczeństwa związanych z pandemią COVID-19.

W 15. odsłonie reality-show weźmie udział kilkunastu uczestników, w tym sześć nowych osób.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Premierowe odcinki „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy 14” w MTV Polska będzie można oglądać w niedziele o godz. 23.00, począwszy od 28 marca 2021 roku.

Program „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy 15” dostępny będzie również w player.pl. Odcinki w serwisie będą udostępniane bezpłatnie w poniedziałki, a więc dzień po ich premierze w MTV Polska. Widzowie w player.pl będą mogli oglądać program również przedpremierowo, ale takie odcinki dostępne będą w wersji płatnej.

Duża kampania reklamowa

Premierze 15. sezonu „Warsaw Shore” towarzyszy kampania reklamowa, która startuje 22 marca. Działania opierają się o koncept kreatywny pod hasłem „Wyższa szkoła jazdy”, który nawiązuje do imprez z czasów szkolnych oraz studenckich. W kampanii wykorzystane zostaną przede wszystkim materiały emitowane głównie w mediach społecznościowych, w serwisie YouTube oraz w sieciach Xaxis i Społeczności. Spoty pojawią się też na wybranych kanałach ViacomCBS oraz na antenie EskaTV i na Player.pl.

Z kolei materiały displayowe zostaną wykorzystane w sieci Xaxis, GDN, a spot audio - w serwisie Spotify. W ramach kampanii utworzono także spotlistę ulubionych utworów członków ekipy, przy których bawili się w czasach szkolnych. Działania reklamowe będą prowadzone przez cały czas trwania sezonu.

Jest to pierwsza kampania Warsaw Shore i kanału MTV Polska zaplanowana i realizowana we współpracy z agencją Wavemaker. Za kreację odpowiada wewnętrzny dział kreatywny ViacomCBS.

Producentem wykonawczym „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy” pozostaje Dragon Head.

Udział MTV Polska w rynku telewizyjnym w 2020 roku wyniósł 0,03 proc.

Dołącz do dyskusji: „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy 15” od 28 marca w MTV Polska

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
k8
litości! nie dość, że w MTV leci 10 teledysków na krzyż (w kółko ci sami artyści Dua Lipa, The Weeknd, Justin Bieber, Ava Max) to na dokładkę jeszcze gorszej żenady ten patologiczny program
0 0
odpowiedź
User
hjh
taka sama patologia jak w TVN czyli amarykanskie media
0 0
odpowiedź
User
.
Wypełniamy czaszkę trociną zalewamy przepalonym olejem od frytek, siadamy i delektujemy się tym programem.
0 0
odpowiedź