„Warsaw Shore 3” przez 16 tygodni w MTV Polska. „Sporo nowości”
W niedzielę 29 marca br. MTV Polska rozpocznie emisję trzeciej serii reality-show „Warsaw Shore”. Do składu uczestników z poprzedniej edycji dołączą dwie nowe osoby. - Ekipa zamieszka w innym domu i będzie mieć nowego szefa - mówi Wirtualnemedia.pl Jerzy Dzięgielewski, product & portfolio director w VIMN.
Zdjęcia do trzeciej serii programu rozpoczęły się na początku marca br. (więcej na ten temat). Wcześniej stacja prowadziła castingi na uczestników, w których wyłoniono Magdę i Damiana. Zastąpili oni Malwinę Pyckę i Jakuba Henke, którzy zrezygnowali z udziału w programie.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego wyboru - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jerzy Dzięgielewski, product & portfolio director w Viacom International Media Networks Poland. W „Warsaw Shore 3” wystąpią również znani widzom: Paweł Cattaneo, Ewelina Kubiak, Anna Aleksandrzak „Mała”, Anna Ryśnik „Duża”, Wojciech Gola i Alan Kwieciński.
Uczestnicy zamieszkali w zupełnie nowym domu, który został naszpikowany kamerami i mikrofonami. Kolejną atrakcją są inne niż dotychczas miejsca pracy ekipy, m.in. jeden z warszawskich barber shopów oraz restauracja.
Szefem przydzielającym obowiązki będzie teraz mężczyzna, który - jak wyjaśnia Dzięgielewski - na co dzień zajmuje się branżą rozrywkową i ma kontakt z subkulturą imprezowiczów. - Nowy szef budzi duży respekt u uczestników. Myślę, że stanie się bohaterem internetu - tłumaczy Jerzy Dzięgielewski.
W poprzedniej serii uczestnicy „Warsaw Shore - Ekipy z Warszawy” odwiedzili kluby we Wrocławiu oraz udali się na wycieczkę do Pragi. W tym sezonie widzowie MTV Polska nie obejrzą już zagranicznych wojaży uczestników, ale kontynuowane będą zdjęcia w klubach poza stolicą.
- Przymierzaliśmy się do zagranicznych wycieczek, ale zrezygnowaliśmy z nich. Było to głównie podyktowane tym, że nasi „ekipowicze” słabo mówią po angielsku - wyjaśnia product & portfolio director w VIMN Poland. Dzięgielewski podkreśla, że o wiele bardziej atrakcyjne dla programu są wyjazdy do różnych miast w Polsce i właśnie to będzie jednym z elementów tej serii.
Trzeci sezon kontrowersyjnego reality-show MTV będzie dłuższy niż poprzednie. Widzowie obejrzą wiosną 16 odcinków „Warsaw Shore”, a ostatni z nich ma być podsumowaniem całej serii. Wcześniej stacja zamawiała dwunastoodcinkowe sezony programu.
Premierowy odcinek „Warsaw Shore 3” zostanie wyemitowany na antenie MTV Polska 29 marca br. Program oglądać będzie można w niedziele o godz. 23.00.
Start trzeciego sezonu „Warsaw Shore” wspierać będzie kampania internetowa (Facebook i YouTube), która zakłada silną promocję programu w pierwszych trzech tygodniach emisji, m.in. za pośrednictwem akcji specjalnych. Kampania odsłonowa obejmie targetowanie w sieci Goldbach Audience na profil behawioralny osób imprezujących, a ponadto zasięgowe emisje na stronach poświęconych rozrywce w sieci Evolution Media oraz na Kwejk i Filmweb. Dzięki zastosowaniu retargetingu do użytkowników będą docierały przypomnienia o programie przez cały okres emisji. Uzupełnieniem działań w internecie, będzie kampania indoorowa w klubach z elektroniczną muzyką taneczną na ponad 200 nośnikach.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że pierwszą edycję „Warsaw Shore”, nadawaną w MTV Polska na przełomie 2013 i 2014 roku oglądało średnio 178 tys. widzów przy udziale w rynku na poziomie 2,26 proc. Z kolei druga seria, emitowana wiosną ub.r., miała średnio 160 tys. widzów, co przełożyło się na 1,93 proc. udziału w grupie 4+ i aż 5,95 proc. w grupie docelowej stacji 13-29 (więcej na ten temat).
„Warsaw Shore” to polska wersja amerykańskiego formatu „Jersey Shore”, którego pierwszą edycję tamtejszy oddział MTV pokazał w 2009 roku.
Dołącz do dyskusji: „Warsaw Shore 3” przez 16 tygodni w MTV Polska. „Sporo nowości”