WarnerMedia tworzy agencję kreatywną w regionie EMEA, szefową Małgorzata Chapman
Małgorzata Chapman objęła stanowisko szefowej wewnętrznej agencji kreatywnej w firmie WarnerMedia. Podlegać jej będą działania wewnętrznej agencji kreatywnej w WarnerMedia w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie.
To nowe stanowisko w firmie, Małgorzata Chapman kieruje teraz nowo utworzoną wewnętrzną agencją kreatywną w WarnerMedia w regionie EMEA, obsługującą wszystkie marki, w tym kanały i usługi dla dzieci, GE, a także HBO i HBO Max, raportując do Hannesa Heyelmanna, Head of Programming w WarnerMedia EMEA. Jest to część niedawnej reorganizacji, która połączyła rozmaite aktywności w ramach WarnerMedia w całym regionie.
Małgorzata Chapman związana jest z firmą od 14 lat, ostatnio pracowała w niej jako wiceprezes ds. zaangażowania w markę i treści oraz szefowa kanałów dla dzieci.
WarnerMedia w portfolio ma takie stacje, jak HBO (GO, on Demand, Comedy itp.), HLN, CNN, Cartoon Network, Cartoonito, Cinemax czy Adult Swim. Jest też właścicielem takich tytułów prasowych, jak „Time”, „Fortune” czy „People”.
Dołącz do dyskusji: WarnerMedia tworzy agencję kreatywną w regionie EMEA, szefową Małgorzata Chapman