SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Warka wprowadza 1,5-litrową butelkę (wideo)

Grupa Żywiec wprowadza na rynek 1,5-litrową butelkę piwa Warka. Towarzyszy temu telewizyjno-prasowa kampania reklamowa pod hasłem "Na lato 3 Warki z jednej".

Grupa Żywiec uzasadnia wprowadzenie na rynek 1,5-litrowej butelki Warki tendencją konsumentów do wygody. - Dowodem jest wzrastająca sprzedaż piwa w puszce czy multipakach - przekonuje Joanna Nowakowska, senior brand manager marki.




Zmianę wspierają działania reklamowe przebiegające pod hasłem "Na lato 3 Warki z jednej" w telewizji (wszystkie główne stacje) oraz prasie (tytuły branżowe, tematyczne i lifestylowe).

warkaplatat

Kreację kampanii - zaplanowanej do końca lipca - przygotowała agencja reklamowa Just, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Optimedia.

  • Więcej informacji:
  • Warka

Dołącz do dyskusji: Warka wprowadza 1,5-litrową butelkę (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl