Warka w imprezowej kampanii zachęca do „przejęcia piwiarni” (wideo)
Ruszyła nowa kampania piwa Warka „Ekipa na swoim - Przejmijcie Piwiarnię”. Działania przygotowały i koordynują firmy Just, Opus Film, Men at Work, The Digitlas, Roots PR oraz Mediavest.
Kampania ma na celu zaprezentowanie Warki jako marki młodej, oryginalnej i mającej nieszablonowe pomysły na zaangażowanie swoich konsumentów.
Spoty z ekipą przyjaciół, którzy wykonują razem zabawne akcje, są emitowane w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych.
Z kolei na facebokowym fanpage’u i stronie internetowej Warki uruchomiono aplikację „Ekipa na swoim - Przejmijcie Piwiarnię”. Jest to rodzaj castingu na bohaterów imprezy, a uczestnicy mogą wybrać jedną spośród trzech akcji: Bozno - imprezę w mafijno-filmowym klimacie, Puchar - piłkarskie święto lub Las Megas - zabawę w starym amerykańskim stylu. Zwycięży ten, kto zdaniem jury napisze najlepsze uzasadnienie, a co tydzień jedna z ekip wygra wybraną dla siebie imprezę. Działania potrwają do 17 marca.
Za kreację reklam ATL odpowiada agencja Just, spoty telewizyjne wyprodukowało studio Opus Film, a reklamy BTL przygotowała agencja Men at Work. The Digitlas zajmuje się koordynacją działań w internecie, zaś aktywności public relations prowadzi Roots PR. Zakupem mediów zajął się Mediavest.
Dołącz do dyskusji: Warka w imprezowej kampanii zachęca do „przejęcia piwiarni” (wideo)