Ronaldinho na opakowaniach i w reklamach piwa Warka
Startuje kampania marketingowa piwa Warka (produkowanego przez Grupę Żywiec), której bohaterem jest były brazylijski piłkarz Ronaldinho. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy Agencja 2012, Global Shopper Marketing, Starcom, The Digitals, Roots i G3.
- Warka ma silne futbolowe korzenie i od lat towarzyszy kibicom w najważniejszych dla nich momentach piłkarskich emocji. Takich, jakich przez lata dostarczał właśnie Ronaldinho. I takich, jak co roku dostarcza nam Superpuchar Europy UEFA, w którym rywalizują najlepsze kluby europejskie - tak zaangażowanie Ronaldinho do kampanii Warki uzasadnia Tomasz Hadam, senior brand manager tej marki w Grupie Żywiec.
W ramach współpracy wizerunek słynnego piłkarza pojawi się w reklamach Warki, a także na butelkach, puszkach i opakowaniach zbiorczych Warki Jasne Pełne i Warki Strong.
Ronaldinho to kolejna osoba ze świata futbolu promująca Warkę. W ub.r. w okresie wiosennym i letnim w reklamach marki występował Adam Nawałka, ówczesny trener piłkarskiej reprezentacji Polski. Spoty Warki od paru lat pokazują wymarzoną męską krainę Planeta Warka.
Nowa akcja obejmuje loterię, w której do wygrania jest 9 mln opakowań piwa Warka Jasne Pełne, a nagroda główna to wyjazd na mecz Superpucharu Europy, który w sierpniu br. odbędzie się w Stambule. Aby wziąć udział w loterii, trzeba kupić piwo Warka Jasne Pełne lub Warka Strong w opakowaniu oznaczonym promocją. Informacja o wygraniu kolejnego piwa znajduje się pod zawleczką lub kapslem, można je odebrać od razu w sklepach biorących udział w akcji.
Natomiast żeby wziąć udział w losowaniu wyjazdu na mecz Superpuchar Europy, należy do końca lipca zarejestrować promocyjny kod na stronie warka.com.pl. Za organizację loterii odpowiada agencja G3.
Kreacją komunikacji Warki z udziałem Ronaldinho i przygotowaniem reklam ATL zajęła się Agencja 2012. Materiały BTL i opakowania przygotowała agencja Global Shopper Marketing, za aktywności w internecie (m.in. w social media) odpowiada agencja The Digitals, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom, a za public relations - agencja Roots.
Dołącz do dyskusji: Ronaldinho na opakowaniach i w reklamach piwa Warka
Klasyczna polska kreatywność i odgrzewane kotlety - chyba, że to news prima aprilisowy
Wystarczy udostępnienie
b.link/andrzej65