SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Walmart tworzy nowy platformę reklamową

Walmart Connect, dotychczas znana jako Walmart Media Group, rozpoczyna współpracę z Trade Desk, aby uruchomić nową platformę reklamową (DSP) dla swoich dostawców i ich agencji reklamowych. Firma chce zostać jedną z największych platform reklamowych.

Walmart zawarł umowę z The Trade Desk w celu opracowania zautomatyzowanej platformy zakupowej wykorzystującej dane sprzedawcy do umieszczania reklam poza obiektami Walmart.

Firma poinformowała, że ​​będzie wykorzystywać własne dane o kupujących do zwiększania wydajności mediów dla sprzedawców poza jej zastrzeżonymi witrynami. Zapowiadana platforma reklamowa ma być gotowa na okres świąteczny 2021 roku. DSP połączy platformę technologiczną The Trade Desk ze skalą danych zakupowych Walmart (jest właścicielem sieci sklepów), które według firmy pochodzą od jej 150 milionów klientów tygodniowo.

- Walmart wyznacza nową granicę w reklamie cyfrowej, zapewniając marketerom dostęp do danych o kupujących po raz pierwszy w sposób, który zarówno chroni prywatność konsumenta, jak i poprawia jego doświadczenie - powiedział Jeff Green, dyrektor generalny i współzałożyciel The Trade Desk.  - Robiąc to, marketerzy będą mogli tworzyć znacznie bardziej dopracowane, trafne i mierzalne kampanie reklamowe, które można na bieżąco dostosowywać do zmieniających się okoliczności i wydajności w czasie rzeczywistym. Cieszymy się, że możemy współpracować z Walmart, aby urzeczywistnić tę wizję  - dodaje.

Walmart powiedział, że jego nowy DSP skorzysta na Walmart +, programie subskrypcji podobnym do Amazon Prime, który obejmuje bezpłatną wysyłkę i generowane przez niego dane użytkownika.

Walmart Connect planuje również rozszerzyć możliwości reklamowe na swoich platformach cyfrowych i umożliwić reklamodawcom dotarcie do klientów w sklepach poprzez aktywację mediów na ścianach telewizyjnych w sklepach i ekranach kas samoobsługowych. Firma podała, że ​​obejmie to prawie 170 000 ekranów cyfrowych w ponad 4500 sklepach.

Wiele komunikatów dotyczących danej marki może być dostarczanych z datą, godziną i specyfiką geograficzną. Tym samym Walmart Connect staje się jedną z największych sieci aktywacji w sklepie i cyfrową platformą reklamową out-of-home.

Walmart zaznacza, że celem wprowadzanych zmian jest to, by stać się jedną z 10 największych platform reklamowych w USA.

Media stają się coraz ważniejsze strategicznie dla Walmart, ponieważ jego działalność w zakresie handlu elektronicznego rozwija się znacznie szybciej niż działalność w zakresie sklepów stacjonarnych. Biznes e-commerce Walmart wzrósł o 79 proc. w ostatnim kwartale zamkniętym 31 października. Mimo to firma nadal nie odnotowuje zysków ze sprzedaży online, co zwiększa zapotrzebowanie na szybko rozwijającą się, wysokomarżową działalność medialną.

Walmart Connect, choć mocno koncentruje się na technologii cyfrowej, opiera się na łączeniu mediów cyfrowych z mediami w sklepach. To 170 000 ekranów cyfrowych na ścianach i stanowisk samoobsługowych w 4500 sklepach obsługujących ponad 150 milionów klientów tygodniowo. Sieć sklepów pozwala na dostarczanie wielu wiadomości dotyczących marek z datą, godziną i specyfiką geograficzną.

Dołącz do dyskusji: Walmart tworzy nowy platformę reklamową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl