Walka płci i spotów w serwisie Ikea 'Ty tu urządzisz'
Internetowy serwis uruchomiony w ramach kampanii reklamowej Ikea"Ty tu urządzisz" zyskał nowe funkcjonalności. Witryna jestdostępna w wersji dla kobiet i mężczyzn, co odpowiada dwóm spotomwykorzystywanym w tej akcji.
Serwis internetowy Ikea działający pod adresem www.tytuurzadzisz.wp.pluruchomiono w wersji dla kobiet i mężczyzn. Motywem przewodnim tejpierwszej jest królowa Kleopatra, a drugiej - król Artur, obojewystępujący w spotach wykorzystywanych w kampanii pod hasłem "Ty tuurządzisz". W witrynie można oglądać te reklamy, czytać artykuły natemat asertywności w relacjach partnerskich, wypowiadać się naforum dyskusyjnym, oraz brać udział w sondzie i konkursie "Kto tu(u)rządził?".
Serwis przygotował dział akcji specjalnych Wirtualnej Polski, akreacje do kampanii przygotowała agencja K2 Internet.
Dołącz do dyskusji: Walka płci i spotów w serwisie Ikea 'Ty tu urządzisz'