1,56 mln widzów „Wakacyjnej trasy Dwójki”. TVP2 liderem rynku
Koncerty w ramach „Wakacyjnej trasy Dwójki” w tym roku oglądało średnio 1,56 mln osób. TVP2 w czasie emisji widowiska była liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 10,18 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
„Wakacyjną trasę Dwójki 2020” na antenie TVP2 oglądać można w niedziele po godz. 20.00-21.00, w okresie od 28 czerwca do 30 sierpnia 2020 roku. Średnia widownia wszystkich koncertów wyniosła 1,56 mln osób, co przełożyło się na 12,87 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,38 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą widownię, wynoszącą 2,04 mln oglądających, zgromadził koncert z 26 lipca.
„Wakacyjna trasa Dwójki” względem analogicznego okresu rok wcześniej straciła 70 tys. widzów. Wówczas koncerty (w okresie od 23 czerwca do 31 sierpnia 2019 roku) oglądało 1,63 mln osób, co przełożyło się na 13,07 proc. udziału w 4+, 10,84 proc. w 16-49 oraz 11,67 proc. w 16-59.
TVP2 w czasie nadawania „Wakacyjnej trasy Dwójki” była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajęła TVP1 z udziałem na poziomie 10,32 proc. Trzeci był Polsat (8,69 proc.), a czwarty - TVN (6,66 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była liderem.
Wpływy reklamowe TVP2 wokół transmisji „Wakacyjnej trasy Dwójki” w tym roku wyniosły 10,18 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Serii letnich, plenerowych koncertów transmitowanych przez telewizyjną Dwójkę przyświecało hasło „Lato, muzyka, zabawa”. Imprezy odbywały się w różnych polskich miastach.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,56 mln widzów „Wakacyjnej trasy Dwójki”. TVP2 liderem rynku