Wakacyjna promocja sieci Play
Sieć komórkowa Play wprowadza nowy zestaw startowy o wartości 9 zł (z VAT).
Oferta skierowana jest do tych wszystkich, którzy chcieliby poznać ofertę Play.
Zakupując promocyjny zestaw startowy Klient otrzymuje do wykorzystania na usługi w sieci Play równowartość ceny zakupu, czyli 9 zł.
Dodatkowe korzyści dla Klienta po zakupie startera to m.in. darmowe złotówki przy doładowaniu – nawet do 150 zł. Doładowując konto kwotą 150 zł Klient otrzymuje kolejne 150 zł co daje 300 darmowych minut do wszystkich sieci.
Zakupując starter Klient otrzymuje również darmowy dostęp do portalu sieci Play.
Wakacyjna promocja doładowań w Play
Play wprowadza ofertę pozwalającą na otrzymanie dodatkowego pakietu złotówek przy kolejnym doładowaniu telefonu.
Propozycja skierowana jest zarówno do obecnych użytkowników sieci Play, posiadających już zestaw startowy i utrzymujących okres ważności połączeń przychodzących, jak i nowych klientów, którzy w okresie trwania niniejszej oferty zakupią zestaw startowy.
Dzięki nowej ofercie użytkownicy sieci w zależności od wartości doładowania otrzymają dodatkowy pakiet złotówek tzw. Promocyjną Premię, które zostają przyznane po każdorazowym doładowaniu telefonu.
Oferta umożliwia uzyskanie premii w wysokości 2 zł przy doładowaniu telefonu od 10 do 24 zł.
W przypadku doładowania telefonu o kwotę wyższą - od 25 do 49 zł, użytkownik zyska dodatkowe 10 zł. Każda promocyjna premia ważna jest przez 30 dni od daty doładowania, przy czym kolejne doładowania zwiększają przyznaną kwotę wynikającą z nowego doładowania i wydłużają okres jej ważności.
Wykorzystanie dodatkowych doładowań w sieci Play pozwala jednocześnie korzystać z innych ofert promocyjnych operatora.
Z letniej oferty promocyjnej klienci mogą skorzystać od 18 czerwca do 31 sierpnia 2007.
Sieć Play działa komercyjnie od 16 marca 2007.
Podobne informacje:
- Zmiany w PLAY
- Nowe, mocne uderzenie Play
- Reklama Play narusza godność dziecka
- Nowa strategia reklamowa sieci Play
- Serwisy multimedialne w sieci Play
- Play: nasze reklamy to błąd, nie mamy nic na obronę
- Stowarzyszenie Agencji Reklamowych broni reklam Play
- Play zgromadził 100 tysięcy klientów
- Wywiad - Jacek Hensler
- Wielka strata właściciela marki Play
- Kolejny skandal na rynku reklamy
- Play z problemami
- Nowatorska reklama Play poprzez Second Life
- Techniczne problemy Play
- Era kontra Play
- Play rozpoczął od falstartu
- Play pracuje nad największym minusem oferty
Dołącz do dyskusji: Wakacyjna promocja sieci Play