Wakacyjna kampania turystyczna w urzędach pocztowych
Biuro podróży Hispaniola wystartowało z kampanią nowego brandu internetowego hispaniola.pl.
Kampania jest prowadzona w 2000 urzędów pocztowych znajdujących się w największych miastach, a nośnikami kampanii są plakaty B1. „Rusz się z domu ...
.... odkryj z nami świat” to hasło kampanii.
„To już nasza kolejna kampania realizowana w urzędach pocztowych wykorzystująca nośniki reklamowe firmy Alliance Media Polska SA. Trzy lata temu promowaliśmy w ten sposób nasz internetowy brand bulgariaonline.pl. Dziś ten serwis jest liderem w sprzedaży wyjazdów do Bułgarii. Mamy nadzieję powtórzyć ten rezultat dla naszego nowego serwisu.” – mówi Marek Karawełow prezes zarządu Hispaniola Sp. z o.o.
Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na możliwość wyboru wakacji przez internet i promocja samego brandu. Akcji reklamowej towarzyszy konkurs, który będzie trwał do 28 sierpnia. W akcji zostanie wykorzystanych ponad 4000 nośników reklamowych.
„ Na poczcie większość osób jest przynajmniej jeden raz w miesiącu. Czekając w kolejce przez kilkanaście minut mają dość czasu na zapoznanie się z naszą propozycją. Pierwsze dni kampanii mierzone liczbą osób uczestniczących w konkursie i liczbą zapytań wskazują nam, że jest to dobra droga dotarcia z ofertą wakacyjną” – powiedział Marek Karawełow.
Dołącz do dyskusji: Wakacyjna kampania turystyczna w urzędach pocztowych