„W jakości siła” - rusza kampania promująca polski drób w Azji
Agencja Partner of Promotion rozpoczyna realizację kampanii informacyjno-promocyjnej „Europejski drób - w jakości siła” w Azji. Jej budżet wynosi ponad 4 mln euro.
Jest to projekt realizowany przez agencję dla Krajowej Rady Drobiarstwa - Izby Gospodarczej współfinansowany ze środków unijnych.
Kampania została zaplanowana na trzy lata i potrwa do lutego 2019 roku. W ramach projektu na rynkach Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Wietnamu oraz w Chinach i Hongkongu promowane będzie europejskie mięso drobiowe produkowane w systemie QAFP.
Celem kampanii jest wykreowanie pozytywnego wizerunku produktów drobiowych wysokiej jakości produkowanych w Unii Europejskiej oraz budowa świadomości ich walorów smakowych. Działania skierowane będą głównie do odbiorców biznesowych, dlatego osią kampanii staną się działania informacyjne prowadzone podczas najważniejszych wydarzeń branżowych na rynkach docelowych. W ramach projektu zaplanowano także szereg aktywności edukacyjnych oraz działań public relations.
Budżet kampanii wynosi ponad 4 mln euro.
Dołącz do dyskusji: „W jakości siła” - rusza kampania promująca polski drób w Azji