„W domu najpiękniej” - Westwing.pl reklamuje się w telewizji (wideo)
Ruszyła pierwsza na polskim rynku telewizyjna kampania reklamowa internetowego klubu zakupowego Westwing.pl. Akcję, prowadzoną pod hasłem „W domu najpiękniej”, przygotowały firmy Y&R Poland i MediaVest.
Spot Westwing.pl pokazuje kobietę, która celowo zbija wazon, żeby kupić nowy w promowanym serwisie. Reklama podkreśla, że meble i dodatki w aranżacji domu są tam dostępne nawet z 70-procentową zniżką.
- Celem kampanii jest złożenie obietnicy, która zachęci nowych klientów do odwiedzenia Westwing, a obecnych umocni w przekonaniu, że warto zaglądać do nas regularnie - opisuje Przemysław Kowalewski, dyrektor zarządzający Westwing Polska. - Dzięki kampanii telewizyjnej będziemy mogli dotrzeć z naszym przekazem do całkiem nowej grupy docelowej oraz wzmocnić pozycję Westwing jako lidera na rynku e-commerce w branży home & living. To także dodatkowa promocja dla naszych partnerów biznesowych, czyli współpracujących z nami polskich i zagranicznych marek oraz projektantów - wylicza.
Spot od 16 lutego jest emitowany w TVN, Polsacie i kanałach tematycznych. Akcja potrwa do 29 marca.
Jest to pierwsza telewizyjna kampania reklamowa Westwing.pl na polskim rynku. Ponadto obejmuje aktywności w internecie oraz działania PR.
Adaptacją spotu, emitowanego wcześniej we Włoszech, na polski rynek zajęła się agencja Y&R Poland. Za doradztwo strategiczne, planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaVest.
Dołącz do dyskusji: „W domu najpiękniej” - Westwing.pl reklamuje się w telewizji (wideo)