SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W czasach kryzysu konsumenci unikają reklam

W pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku konsumenci byli mniejzaangażowani w kampanie reklamowe.

Najbardziej odczuł to sektor usług finansowych, podróżniczy orazmotoryzacyjny - wynika z badania przeprowadzonego przez firmę TheFournaise Marketing Group, specjalizującą się w analizieefektywności marketingu.

Badanie pokazało, że w I kwartale kampanie marketingowe ireklamowe na całym świecie wygenerowały w porównaniu z analogicznymokresem roku ubiegłego o 21 procent mniej odpowiedzi od ichdocelowych odbiorców.

Najbardziej było to odczuwalne na rynkach dojrzałych, takich jakEuropa, USA i Australia, gdzie odnotowano 28-procentowy spadek.Nieco lepiej wyglądała sytuacja na rynkach rozwijających się takichjak Chiny i Indie (spadek o 14 procent).

Z kolei biorąc pod uwagę poszczególne sektory, ponad21-procentowy spadek skuteczności kampanii zanotowała branżamotoryzacyjna, podróżnicza, lotnicza i finansowa. Za to wzrostudało się uzyskać sektorowi sprzedaży i FMCG.

źródło: Marketing Week

Dołącz do dyskusji: W czasach kryzysu konsumenci unikają reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl