Volvo w nowej kampanii dziękuje polskim strażakom (wideo)
Pod hasłem „Strażacy - dziękujemy!” rozpoczęła się wizerunkowa kampania Volvo Trucks Polska, która powstała we współpracy ze studiem Brown Sugar.
Głównym elementem rozpoczętej kampanii są spoty, w których wystąpili polscy strażacy. Ich udział w reklamach i kampania będąca podziękowaniem dla nich związana jest z udziałem Polaków w akcji ratowniczej podczas gaszenia potężnych pożarów w Szwecji (Volvo jest szwedzką marką).
Emisja spotu inicjuje tydzień poświęcony polskiej Straży Pożarnej. Na profilu Volvo Trucks Polska w ramach kampanii umieszczane są zdjęcia i krótkie filmy poświęcone strażakom. Dodatkowo powstał film, w którym pokazano nowy nabytek strażaków z OSP Przybysławice i informacje o przekazaniu kontenera ćwiczebnego ufundowanego przez Volvo Trucks dla strażaków z gminy Miechów.
Kampania jest połączona z nową filozofią marki Volvo – 4Poland, zgodnie z którą firma skupia się na tworzeniu produktów specjalnie na polski rynek.
Za realizację kampanii odpowiada Brown Sugar.
Dołącz do dyskusji: Volvo w nowej kampanii dziękuje polskim strażakom (wideo)
I tez dziekuje strazakom !