Volkswagen współpracuje z serialem "Obi -Wan Kenobi" w Disney+, Ewan McGregor ambasadorem marki
Koncern motoryzacyjny Volkswagen współpracuje z serialem „Obi-Wan Kenobi", który pojawi się w Disney+. Grający w nim główną rolę Ewan McGregor został ambasadorem marki Volkswagen.
Marka Volkswagen równolegle z uruchomieniem przedsprzedaży nowego modelu ID. Buzz rozpoczyna współpracę z „Obi-Wanem Kenobim" - nowym, serialem oryginalnym ze świata Gwiezdnych Wojen, który w Polsce pojawi się w Disney+ 14 czerwca.
Kampania rozpoczyna się od filmu reklamowego, przygotowanego we współpracy z Lucasfilm i Industrial Light & Magic.
- Działania jednoczą dwie silne globalne marki - mówi Klaus Zellmer, członek zarządu Volkswagena ds. sprzedaży, marketingu i obsługi posprzedażowej.
Kampania - nad którą pracowali Scholz & Friends oraz Markenfilm - będzie prowadzona na wielu rynkach i obejmie niestandardowe treści w telewizji i internecie, a także na billboardach i w mediach społecznościowych.
W jej ramach projektanci Volkswagena i Lucasfilm wspólnie stworzyli dwa ID. „Star Wars Edition" Buzz, które zostaną zaprezentowane pod koniec maja na Star Wars Celebration w Anaheim w Kalifornii – największej imprezie dla fanów Gwiezdnych Wojen na świecie.
Ewan McGregor nowym ambasadorem marki
Ewan McGregor, który ponownie wcieli się w rolę Obi-Wana Kenobi, zostanie również ambasadorem marki Volkswagen.
McGregor samochodami marki Volkswagen jeździ od 16. roku życia.
„Obi-Wan Kenobi" to serial oryginalny Disney+ wyprodukowany przez Lucasfilm.
W produkcji McGregor ponownie wcieli się w legendarnego mistrza Jedi. Historia rozpoczyna się 10 lat po dramatycznych wydarzeniach z filmu „Gwiezdne Wojny: Zemsta Sithów", kiedy to Obi-Wan Kenobi stanął w obliczu największej porażki – upadku swojego najlepszego przyjaciela i ucznia Jedi, Anakina Skywalkera, który przeszedł na ciemną stronę jako zły Lord Sithów Darth Vader. W serialu powraca również Hayden Christensen w roli Dartha Vadera. Do obsady dołączają Moses Ingram, Joel Edgerton, Bonnie Piesse, Kumail Nanjiani, Indira Varma, Rupert Friend, O'Shea Jackson Jr, Sung Kang, Simone Kessell i Benny Safdie. Reżyserką serialu „Obi-Wan Kenobi" jest Deborah Chow, a producentami Kathleen Kennedy, Michelle Rejwan, Chow, Ewan McGregor i Joby Harold.
Serial na platformie Disney+ zadebiutuje w piątek 27 maja.
Co w ofercie Disney+?
W ofercie Disney+ znajdą się nie tylko klasyczne produkcje Disneya, takie jak Myszka Mickey, ale także treści od Pixara, Marvela, National Geographic i oznaczone markami Star (to m.in. FX, 20th Century Studios, Searchlight) i Star Wars. W internecie i na antenach linearnych kanałów telewizyjnych można już trafić na materiały promocyjne Disney+.
Platforma chwali się takimi produkcjami jak serialami komediowymi „Dziennik przyszłej pani prezydent”, „Zaplątani w czasie”, serialem „High Schol Musical”, kreskówką „Kraina Lodu”, dokumentem „Tajemniczy świat waleni” (National Geographic), serialami „Obi-Wan Kenobi”, „Mandalorian” (Star Wars), filmem „Czarna wdowa” (Marvel) czy serialami „Eternals” i „Moon Knight” (Marvel).
Długa lista urządzeń obsługujących Disney+
Platforma opublikowała też długą listę urządzeń, na których będzie można zainstalować jej aplikacje. Z Disney+ będzie można korzystać na telewizorach i przystawkach z systemem operacyjnym Android TV/Google TV, telewizorach Samsung (Tizen), LG (WebOS), Xiaomi, Panasonic, Hisense, na przystawkach Amazon Fire TV, Chromecast i Apple TV HD i Apple TV 4K.
Nowy serwis będzie działał też z poziomu przeglądarki internetowej (Edge, Firefox, Chrome, Safari) komputera z systemami operacyjnymi ChromeOS, MacOS, Windows lub Linux. Z Disney+ kompatybilne będą konsole PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X oraz Xbox Series S, tablety Amazon Fire, telefony i tablety z systemem Android, iPhone'y oraz iPad'y. Aplikacja ma działać na urządzeniach z systemem iPadOS 12.0 lub nowszym oraz Androidem 5.0 lub nowszym.
Platforma ma oferować treści w 4K. Na zagranicznych rynkach można oglądać Disney+ na czterech urządzeniach jednocześnie i stworzyć 7 profili do 10 urządzeń. Aby skorzystać z aplikacji na urządzeniu mobilnym lub ze Smart TV, trzeba będzie ją pobrać ze sklepu z aplikacjami. W przypadku Android TV to Google Play. Wcześniej konieczna będzie rejestracja i podanie numeru karty płatniczej. Startowi Disney+ w Polsce nie towarzyszy zamknięcie linearnych kanałów tematycznych, które miało miejsce na innych rynkach.
Dołącz do dyskusji: Volkswagen współpracuje z serialem "Obi -Wan Kenobi" w Disney+, Ewan McGregor ambasadorem marki