SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

VoIP: współpraca IBM i Cisco

Firmy Cisco i IBM będą współpracować w celu wspólnej sprzedaży telefonów VoIP

Technologia VoIP niesie ze sobą możliwość ogromnych oszczędności finansowych związanych z prowadzeniem rozmów telefonicznych, szczególnie na dalekie odległości, bowiem umożliwia ona prowadzenie ich przez Internet. Podstawowym zyskiem z porozumienia pomiędzy obydwoma firmami jest fakt, że obecnie IBM Global Services będzie sprzedawał produkty Cisco. Co więcej, produkty firmowane przez obydwie marki będą także sprzedawane przez niezależnych dystrybutorów.

Doug Elix, wiceprezes i szef wykonawczy działu sprzedaży IBM-a powiedział - “Zamierzamy zintegrować rozwiązania komunikacji IP firmy Cisco z branżowymi systemami IBM-a. Skupienie komunikacji w sieciach inteligentnych to zmiana sposobu prowadzenia biznesu i spodziewamy się, że obydwie firmy odegrają kluczowe role w transformacji rynku”.

Wśród pierwszych produktów znajdą sie Cisco Unity zintegrowane z systemem Lotus Domino, oraz oprogramowanie zarządzające baza danych IBM Information Management zintegrowane z Cisco CallManager i pracujące na serwerach „Big blue” eServer x345 lub x306. IBM zainstalowało już w swoich siedzibach 20 tys. telefonów IP marki Cisco.

Dołącz do dyskusji: VoIP: współpraca IBM i Cisco

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl