VoIP: współpraca IBM i Cisco
Firmy Cisco i IBM będą współpracować w celu wspólnej sprzedaży telefonów VoIP
Technologia VoIP niesie ze sobą możliwość ogromnych oszczędności finansowych związanych z prowadzeniem rozmów telefonicznych, szczególnie na dalekie odległości, bowiem umożliwia ona prowadzenie ich przez Internet. Podstawowym zyskiem z porozumienia pomiędzy obydwoma firmami jest fakt, że obecnie IBM Global Services będzie sprzedawał produkty Cisco. Co więcej, produkty firmowane przez obydwie marki będą także sprzedawane przez niezależnych dystrybutorów.
Doug Elix, wiceprezes i szef wykonawczy działu sprzedaży IBM-a powiedział - “Zamierzamy zintegrować rozwiązania komunikacji IP firmy Cisco z branżowymi systemami IBM-a. Skupienie komunikacji w sieciach inteligentnych to zmiana sposobu prowadzenia biznesu i spodziewamy się, że obydwie firmy odegrają kluczowe role w transformacji rynku”.
Wśród pierwszych produktów znajdą sie Cisco Unity zintegrowane z systemem Lotus Domino, oraz oprogramowanie zarządzające baza danych IBM Information Management zintegrowane z Cisco CallManager i pracujące na serwerach „Big blue” eServer x345 lub x306. IBM zainstalowało już w swoich siedzibach 20 tys. telefonów IP marki Cisco.
Dołącz do dyskusji: VoIP: współpraca IBM i Cisco