VIVA dogania Wprost
W listopadzie 2006 tygodnik "Wprost" odnotował największe wpływy z reklam. Duży wzrost "VIVY".
"Wprost" (AWR Wprost) zmniejszył w listopadzie cennikowe wpływy netto z reklam do 11 262 729 zł, czyli o prawie 0,7 mln zł wobec analogicznego okresu 2005, ale i tak utrzymał pozycję lidera – wynika z monitoringu rynku reklamy magazynów, firmy Expert Monitor.
Na drugim miejscu uplasował się dwutygodnik Viva!, który zanotował przychody reklamowe na poziomie 10 843 866 zł (prawie 5 mln zł więcej niż rok wcześniej).
Trzecie miejsce przypadło tygodnikowi ”Polityka” - 10,03 mln zł (spadek o 0,88 mln zł).
Tuż za podium znalazł się tygodnik "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) - 9,46 mln zł (spadek o 0,02 mln zł).
Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w listopadzie razem 224,08 mln zł, czyli o 12 proc. więcej niż w listopadzie 2005 r.
bez autopromocji | |
Rok / Miesiąc | XI.2006 |
TOP Medium | Wpływy [zł] |
Razem: magazyny | 224 081 073 zł |
WPROST | 11 262 729 zł |
VIVA | 10 843 866 zł |
POLITYKA | 10 033 506 zł |
NEWSWEEK POLSKA | 9 462 110 zł |
TWÓJ STYL | 7 527 810 zł |
CLAUDIA | 7 386 273 zł |
PRZYJACIÓŁKA | 7 123 505 zł |
GALA | 6 194 677 zł |
PLAYBOY | 4 936 266 zł |
TELE TYDZIEŃ | 4 920 018 zł |
bez autopromocji | |
Rok / Miesiąc | XI.2005 |
TOP Medium | Wpływy [zł] |
Razem: magazyny | 199 793 263 zł |
WPROST | 11 922 500 zł |
POLITYKA | 10 888 420 zł |
NEWSWEEK POLSKA | 9 483 825 zł |
CLAUDIA | 7 338 353 zł |
TWÓJ STYL | 6 463 790 zł |
VIVA | 6 030 707 zł |
ELLE | 5 788 600 zł |
GALA | 5 557 040 zł |
PRZYJACIÓŁKA | 5 248 636 zł |
TELE TYDZIEŃ | 4 868 148 zł |
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.
Dołącz do dyskusji: VIVA dogania Wprost