SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Vitrum Vision reklamowane jako „chroniące oczy przed zmęczeniem” (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca suplement diety Vitrum Vision. Działania przygotowały i koordynują firmy Schulz Brand Friendly, Alvernia Studios oraz IQ Media.

Kampania Vitrum Vision podkreśla, że jest to suplement diety, który wzmacnia oczy i chroni je przed działaniem szkodliwych czynników.

Spot emitowany będzie w głównych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVN, Poslat) oraz w kanałach tematycznych.

Kreacją reklamy zajęła się agencja Schulz Brand Friendly, a reżyserią - Damian Pietrasik, a produkcją - Alvernia Studios. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy IQ Media.

Dołącz do dyskusji: Vitrum Vision reklamowane jako „chroniące oczy przed zmęczeniem” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl