Vitalia.pl i Trener.pl w sieci Goldbach Audience
Serwisy Vitalia.pl i Trener.pl rozpoczęły współpracę z siecią reklamową Goldbach Audience. Poprzednio obsługą reklamową obu stron zajmowała się Evolution Media Net.
Umowę Vitalia.pl i Trener.pl z Goldbach Audience popisano na rok i ma ona charakter wyłączności sieciowej i agencyjnej. - Serwisy wzmacniają pakiet Kobieta. Ponadto Vitalia.pl ze względu na wysokie parametry mediowe i wysoką jakość treści włączona została do oferty Dedicated & Tailor made - wachlarza niestandardowych rozwiązań proponowanych przez naszą sieć - opisuje Angelika Przeździęk, group buying director Goldbach Audience.
W październiku ub.r. Vitalia.pl zanotowała 558 tys. użytkowników i 10,4 mln odsłon, a Trener.pl - 182 tys. odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Ostatnio Goldbach Audience pozyskała do swojego portfolio również serwisy z grupy Digital Avenue (więcej na ten temat) oraz gry-online.pl i tvgry.pl (więcej o tym).
Dołącz do dyskusji: Vitalia.pl i Trener.pl w sieci Goldbach Audience