„19 to mało” w reklamach Virgin Mobile (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa sieci telekomunikacyjnej Virgin Mobile pod hasłem „19 to mało”. Akcję przygotowały firmy marketingowe Gong, Film Produkcja, iProspect i Mindshare Polska.
Akcja jest oparta na spotach pokazujących, że 19 to mało w różnych sytuacjach życiowych, np. dystans to biegania, prędkość jazdy samochodu czy liczba widzów na koncercie. Prezentuje to specyficznie wyglądający badacz.
Reklama promuje wprowadzony niedawno do oferty Virgin Mobile plan abonamentowy za 19 zł miesięcznie.
Jest to pierwsza kampania reklamowa Virgin Mobile przygotowana przez agencję Gong, która po wygranym przetargu przejęła obsługę sieci od Lubię to - linked by Isobar. Poprzednio w reklamach Virgin Mobile występowała energiczna staruszka GigaBabcia. Produkcją nowych spotów zajęła się firma Film Produkcja.
Nowa akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję i internet. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają firmy Mindshare Polska i iProspect.
Dołącz do dyskusji: „19 to mało” w reklamach Virgin Mobile (wideo)