Vincent Cassel twarzą kampanii Lancii Ypsilon (wideo)
Trwa kampania reklamowa nowej Lancii Ypsilon. Twarzą akcji jest Vincent Cassel.
Kampania podchodzi krytycznie do tradycyjnej koncepcji luksusu. Według Lancii nowoczesny luksus jest wolny od przesady oraz jest synonimem charakteru i oryginalności. Hasło reklamowe akcji brzmi: "masz prawo do luksusu".
Bohaterem kampanii wprowadzającej model Ypsilon na rynek jest Vincent Cassel. Aktor w spocie reklamowym wygłasza monolog przypominający sztukę teatralną. Film został nakręcony w Paryżu przez wytwórnię "The Family" we współpracy z firmą "Caviar" w reżyserii Romain Gavrasa i Kim Chapiron.
Zmieniając ton głosu i akcenty, Cassel zadaje sobie pytania: "Czym jest luksus? To imprezy, biżuteria, zbytkowne życie?". "Inny" Cassel rozumie natomiast, czym obecnie jest prawdziwy luksus: "To luksus wreszcie wolny od przesady, rezygnujący z tego, co niepotrzebne, ukryty w zwykłych rzeczach, które z tego właśnie powodu są tym cenniejsze". Stwierdzenia Cassela nakładają się na siebie raz w szybkim, raz w wolnym tempie, zgodnie z rytmem recytacji.
Kampania prowadzona jest w telewizji, prasie, na nośnikach zewnętrznych, w radio i w internecie. Akcję zrealizowała agencja Armando Test.
Dołącz do dyskusji: Vincent Cassel twarzą kampanii Lancii Ypsilon (wideo)