Veet: Zdecyduj, gdzie pokażesz swoje piękne nogi!
W internecie ruszyła wakacyjna kampania promująca kremy i plastry do depilacji Veet (Reckitt Benckiser). Akcję pod hasłem „Zdecyduj, gdzie pokażesz swoje piękne nogi!” przygotowały firmy Artegence i ZenithOptimedia Group.
Głównym elementem nowej kampanii Veet jest konkurs „Zdecyduj, gdzie pokażesz swoje piękne nogi!” prowadzony na stronie konkursveet.pl i fanpage’u marki na Facebooku. Zadaniem uczestniczek zabawy jest wskazanie i zilustrowanie miejsca ich wymarzonych wakacji, w którym najbardziej chciałyby pochwalić się swoimi wydepilowanymi nogami. W konkursie - zaplanowanym do 3 lipca - codziennie do wygrania jest 15 zestawów Veet Suprem’Essence, co tydzień - voucher na wycieczkę o wartości 6 tys. zł, a w finale - voucher na wyjazd z osobą towarzyszącą o wartości 20 tys. zł.
Ponadto kampania obejmuje bannery na stronach dla kobiet i w serwisach plotkarskich oraz działania w mediach społecznościowych (reklamy i animacja społeczności). Akcja jest skierowana do kobiet w wieku 18-54, mieszkających w miastach i codziennie korzystających z internetu.
Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Artegence, a media zaplanował i kupił dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: Veet: Zdecyduj, gdzie pokażesz swoje piękne nogi!