Vectra bez Wojciecha Mecwaldowskiego reklamuje telewizję oraz internet stacjonarny i mobilny (wideo)
Rusza kampania reklamująca nową ofertę abonamentową sieci Vectra obejmującą usługi telewizyjne i internetowe. W kampanii nie występuje już Wojciech Mecwaldowski.
Kampania podkreśla, że nowa oferta abonamentowa Vectry, wprowadzona w połowie września, obejmuje usługi dopasowane do potrzeb różnych grup odbiorców.
Reklamy informują, że pakiet ze 160 kanałami telewizyjnymi (m.in. Eleven Sports) i internetem o prędkości 150 Mb/s kosztuje 79,90 zł miesięcznie, pakiet 87 stacji (m.in. Eleven Sports) - 29,90 zł miesięcznie, a internet stacjonarny 150 Mb/s i 5 GB internetu mobilnego - 50 zł miesięcznie (wszystkie te stawki obowiązują przez cały czas umowy).
W reklamach występuje aktor Marcin Janos Krawczyk, znany z różnych filmów i seriali. Spoty są utrzymane w dynamicznej stylistyce, kończą się hasłami „Dla każdego coś dopasowanego”, „Dla każdego coś sportowego” i „Dla każdego coś znanego”.
Poprzednio, od jesieni 2015 roku do końca ub.r., bohaterem reklam Vectry był Wojciech Mecwaldowski.
Obecna kampania zaczęła się 15 września. Obejmuje telewizję (spot 30-sekundowy i trzy spoty 15-sekundowe w kanałach głównych i tematycznych), radio, internet (m.in. 5-sekundowe spoty 10-sekundowe animacje), outdoor oraz punkty sprzedaży Vectry.
Kreacją i produkcją wszystkich reklam zajęła się agencja Isobar Poland Group (należąca do Dentsu Aegis Network Polska), Spoty nakręcił Wojciech Zieliński, wyreżyserował Piotr Onopa, a produkcją zajął się produkcyjny Propeller. Za zakup mediów odpowiadają: Starcom oraz ClickAd.
Dołącz do dyskusji: Vectra bez Wojciecha Mecwaldowskiego reklamuje telewizję oraz internet stacjonarny i mobilny (wideo)