Value Media: Paweł Morawiecki przeszedł z MEC, awansowała Aleksandra Kulik
Do zespołu domu mediowego Value Media (Group One) dołączył Paweł Morawiecki, wcześniej związany z MEC. W strukturze agencji awansowała Aleksandra Kulik.
Paweł Morawiecki objął stanowisko senior communication plannera w zespole Igi Wachowicz, zajmującym się obsługą marek Hochland i Suzuki.
Morawiecki z branżą mediową związany jest od 2005 roku. Swoją karierę rozpoczął i kontynuował do tej pory w domu mediowym MEC, gdzie specjalizował się w działaniach w kanałach telewizyjnych. Odpowiedzialny był za prowadzenie kampanii dla takich klientów jak: Walmark, Infor, Wydawnictwo Bauer, Nest Bank, Johnson&Jonhson czy Calz Polska.
W strukturach Value Media awansowała Aleksandra Kulik, która objęła stanowisko communication directora. Z Value Media ponownie związana jest od roku, gdzie początkowo jako communication manager zajmowała się obsługą marek Castorama, Nazwa.pl, LOT. W nowej roli będzie odpowiedzialna za zarządzenie 8-osobowym zespołem i kontynuację działań dla wspomnianych firm.
Dołącz do dyskusji: Value Media: Paweł Morawiecki przeszedł z MEC, awansowała Aleksandra Kulik