Value Media obronił budżet mediowy firmy Amica
Agencja mediowa Value Media, należąca do Group One wygrała przetarg na obsługę mediową firmy Amica, producenta sprzętu AGD. Tym samym obroniła klienta, dla którego pracuje od 13 lat.
Po wygranym przetargu Value Media zajmie się strategią mediową, planowaniem oraz zakupem mediów online dla marki Amica. Tym samym, dom mediowy jako partner biznesowy rozpoczyna z marką 13 rok współpracy.
W tym roku dodatkowo Value Media będzie również odpowiadać za realizację kampanii telewizyjnych marki na rynkach skandynawskich - w Norwegii oraz Finlandii.
- Przez ostatnie kilkanaście lat Value Media niejednokrotnie udowodniło, że jest partnerem biznesowym z niezwykle szerokimi kompetencjami i znajomością rynku. Podczas ostatniego przetargu zespół ponownie wykazał się kompleksowym podejściem do strategii i najwyższym poziomem obsługi - dlatego cieszymy się, że możemy rozpocząć wspólnie 13 rok działań - mówi Paweł Rydz, dyrektor marketingu Amica.
Agencję w działaniach dla klienta wesprze agencja martech & e-commerce SalesTube. Współpraca obejmie m.in. takie kanały jak Paid Social, SEM, Programmatic Buying & Direct.
Amica nie podaje nazw pozostałych uczestników przetargu.
Dołącz do dyskusji: Value Media obronił budżet mediowy firmy Amica