Użytkownicy iPhone'ów częściej odpowiadają na mobilne reklamy
Posiadacze smartfonów firmy Apple dwa razy częściej odpowiadają namobilne reklamy w porównaniu z użytkownikami innych telefonów.
Z badania przeprowadzonego przez firmy Limbo i GfK NOP wynika,że 1/3 mobilnych użytkowników, którzy przypominają sobie reklamęotrzymaną na swój telefon, odpowiedziało na nią. Tymczasem w wprzypadku użytkowników iPhone'ów wskaźnik ten wyniósł około 50procent.
Badanie pokazuje, że użytkownicy iPhone'ów przeznaczają sporoczasu na surfowanie po mobilnej sieci i są bardziej podatni nareklamy lokalizacyjne oraz wspierane reklamami aplikacjepozwalające na lokalizowanie restauracji, znajdowanie znajomych, atakże mapy.
Po 18 procent posiadaczy urządzeń firmy Apple przypomina sobiereklamy otrzymane sms-em, zobaczone w trakcie przeglądaniamobilnego internetu oraz w grach. 11,1 procenta pamięta równieżreklamy w mobilnym radiu, a 6,6 procenta w mobilnej telewizji iwideo.
Z badania Limbo i GfK NOP wynika również, że 41 procentużytkowników iPhone'ów przypomina sobie, że w IV kwartale ubiegłegoroku widziało mobilną reklamę na swoim telefonie (większość wpostaci wiadomości sms), w porównaniu do 33 procent użytkownikówinnych komórek.
źródło: UTalkMarketing
Dołącz do dyskusji: Użytkownicy iPhone'ów częściej odpowiadają na mobilne reklamy