„Uwolnij swoją moc” w kampanii Fundacji Integracja na rzecz refundacji cewników hydrofilowych
„Uwolnij swoją moc” to hasło kampanii społecznej Fundacji Integracja, której jednym z priorytetów jest wsparcie działań na rzecz refundacji cewników hydrofilowych w Polsce. Za realizację akcji odpowiada agencja Walk PR.
Fundacja Integracja w kampanii pod hasłem „Uwolnij swoją moc” chce zwrócić uwagę, że cewniki hydrofilowe powinny być objęte pełną refundacją przez NFZ, ponieważ są rekomendowane przez ekspertów, jako najlepsze i najbezpieczniejsze. Ponadto są bezpieczne, łatwe w obsłudze, korzysta się z nich szybko i dyskretnie - tak twierdzą pacjenci cierpiący z powodu przewlekłego zalegania moczu.
Akcja jest realizowana pod hasłem „Uwolnij swoją moc”. - Ta moc jest związana z pęcherzem neurogennym, bo to on bardzo często potrafi ograniczać naszą swobodę i możliwość funkcjonowania - mówi prezes Integracji, Piotr Pawłowski. – Zdiagnozowaliśmy bardzo niską świadomość tego, jak funkcjonować np. po urazie rdzenia kręgowego. Moi przyjaciele mówią mi o lęku przed pójściem do urologa, bo lekarze są niewyspecjalizowani w kwestii pacjentów z urazem rdzenia kręgowego, nie wiedzą, jak nam pomóc. Stąd pomysł na tę kampanię. Jej celem jest też to, byśmy mieli dostęp do refundowanego sprzętu urologicznego, który jest nam niezbędny do funkcjonowania - dodaje.
Fundacja Integracja podkreśla, że obecne rozwiązania w polskim systemie opieki zdrowotnej są niewystarczające do pełnego, samodzielnego funkcjonowania chorych. Badania potwierdzają, że standardy wdrożone w krajach europejskich, uwzględniające stosowanie jednorazowych cewników hydrofilowych, obniżają ryzyko niepożądanych infekcji i umożliwiają pełną aktywność zawodową, a co najważniejsze poprawiają komfort życia codziennego tych osób. Dlatego jednym z priorytetów kampanii jest wsparcie działań na rzecz refundacji cewników hydrofilowych w Polsce.
Aby wesprzeć osoby dotknięte neurogenną dysfunkcją pęcherza moczowego, Fundacja Integracja uruchomiła stronę niepelnosprawni.pl/cewnikowanie z informacjami, opiniami i poradami ekspertów oraz historiami pacjentów.
Obecnie kampania realizowana jest w internecie. Potrwa do grudnia br. Zaplanowano również działania w ogólnopolskich stacjach radiowych.
Za przygotowanie i przeprowadzenie akcji odpowiada agencja Walk PR.
Dołącz do dyskusji: „Uwolnij swoją moc” w kampanii Fundacji Integracja na rzecz refundacji cewników hydrofilowych