Uwierz w diesla
Nie uwierzysz, że to diesel - pod takim hasłem przebiega kampania wprowadzająca na polski rynek Hondę Accord
Nie uwierzysz, że to diesel - pod takim hasłem przebiega kampania wprowadzająca na polski rynek Hondę Accord z nowym silnikiem diesla i-CTDi, zrealizowana przez Instytut Rozwoju Reklamy (IRR) dla Hondy Poland.
Trwająca od maja do lipca br. ogólnopolska kampania obejmuje telewizję, prasę i magazyny oraz nośniki zewnętrzne. Równolegle z kampanią w mediach przeprowadzona zostanie akcja mailingowa połączona z zaproszeniem wybranych odbiorców do udziału w jazdach próbnych Hondą Accord i-CTDi.
- Silnik i-CTDi to pierwszy napęd dieslowski stworzony przez Hondę. Na całym świecie reklamowany jest przez pryzmat doskonałych osiągów i sportowych emocji, jakie zapewnia. Ten sportowy pazur jest też punktem wyjścia kampanii stworzonej przez IRR, zwłaszcza reklamy telewizyjnej - mówi Andrzej Wrzosek, dyrektor marketingu Honda Poland.
Spot Pościg przedstawia dynamiczną ucieczkę gwiazdora i jego partnerki przed natrętnymi paparazzi. Mężczyzna i kobieta, zaskoczeni przez reporterów podczas uroczystej kolacji w wykwintnej restauracji, rzucają się do ucieczki Accordem i-CTDi i wyprowadzają w pole pilotowany z telewizyjnego helikoptera pościg, by w końcu znaleźć spokój w zacisznej wiejskiej rezydencji. Docierający na miejsce z opóźnieniem paparazzi nie rozpoznają w stojącym na parkingu Accordzie i-CTDi samochodu, któremu udało się przed nimi uciec - to przecież nie mógł być diesel...
Wyreżyserowany przez Mariusza Paleja i wyprodukowany przez dom produkcyjny CineArt z Wrocławia spot Pościg jest pierwszą zrealizowaną i jednocześnie pierwszą emitowaną w Polsce reklamą telewizyjną Hondy. Od 17 maja trzydziestosekundowy spot pokazywany będzie w TVP1 i TVP2 (m.in. w trakcie Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej), TVP3, TVN, TV4, TVN7 i stacjach satelitarnych. Wersja minutowa reklamówki pojawi się w Internecie na stronach portalu Hondy www.honda.pl. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom Effective Media.
Główne hasło kampanii - Nie uwierzysz, że to diesel - w reklamach prasowych uzupełnione jest podhasłem Pierwszy sportowy diesel. Reklamy ukażą się w dodatkach tematycznych do prasy codziennej ("Gazeta Wyborcza", "Puls Biznesu"), tygodnikach ("Polityka", "Newsweek", "Auto Świat") oraz miesięcznikach ("Playboy", "National Geographic"). Za wybór i zakup mediów drukowanych odpowiedzialne są agencja AHA i dom mediowy Pan Media Western.
Dwustopniowa, teaserowa kampania zewnętrzna obejmuje 203 nośniki 14x4, 12x4, 12x3, 6x3 i 5x2, eksponowane we wszystkich dużych miastach Polski. Za zakup nośników wewnętrznych odpowiedzialna jest firma Witkiewicz i Tejchert s.c.
Równolegle z kampanią, także pod hasłem Nie uwierzysz, że to diesel, IRR przeprowadza akcję mailingowa. 20 000 wyselekcjonowanych osób otrzyma w połowie maja przesyłkę zawierającą ekskluzywny folder prezentujący Hondę Accord i-CTDi wraz z imiennym zaproszeniem na jazdę próbną Za dobór grupy odpowiedzialny jest Acxiom Polska (dawny Claritas Polska). Dla wygody uczestników akcji samochody podstawiane będą wprost pod ich drzwi, a udział w jeździe nagrodzony zostanie pakietem upominkowym od Hondy.
Instytut Rozwoju Reklamy (IRR), krakowsko-warszawska agencja full-service, współpracuje z Hondą Poland od 4 lat, obsługując firmę w dziedzinach poligrafii (katalogi, foldery, plakaty, leaflety) oraz mediów elektronicznych (Portal Hondy www.honda.pl, prezentacje multimedialne, kampanie banerowe), a od tego roku również w projektowaniu i realizacji kampanii ATL. IRR odpowiada całościowo za stworzenie, planowanie i koordynację kampanii Nie uwierzysz, że to diesel, stworzenie spota telewizyjnego, projektów reklam prasowych i outdoorowych, a także koncepcję i produkcję materiałów do mailingu oraz przeprowadzenie akcji jazd próbnych.
Dołącz do dyskusji: Uwierz w diesla